۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 2235
کد خبر: 84834258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار رضوانشهر: تنظیم ساعات فعالیت نانوایی‌ها ضروری است

رشت- ایرنا - فرماندار رضوانشهر بر نظم بخشی به ساعات پخت نانوایان و نظارت مستمر برفعالیت این واحدهای صنفی تاکید کرد و گفت: جلوگیری از تخلفات حضور در میدان ناظران رضایت مردمی را نیز به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا از رضوانشهر، سیدنادر صفوی در جلسه فوق العاده کارگروه آردو نان این شهرستان و با اشاره به مشکلات معیشت مردم گفت: روسای کارگروه ها با تداوم بخشی بازرسی ها در شیفت صبح و عصر نظارت کامل به عملکرد و ساعات پخت نان داشته باشند.

وی افزود: مهمترین دلیل صف های طولانی در مقابل نانوایی ها بخاطر عدم رعایت نظم در زمان فعالیت و ساعات پخت از سوی این صنوف است که مردم را در یک شرایط سخت قرار داده است.

فرماندار رضوانشهر خطاب به اعضای کارگروه آرد و نان این شهرستان متذکر شد: نانوایی های این شهرستان اجازه تعطیلی خودسرانه را ندارند، نظارت ها جدی باشد و هیچگونه مماشاتی با متخلفین نداشته باشید.

صفوی در ادامه با اشاره  توزیع سهمیه آرد فوق العاده در بین نانوایان در سطح رضوانشهر و پره سر گفت: در سال جاری و طی دو ماه اخیر، بالغ بر ۲ هزار و ۹۰۰ کیسه آرد بصورت فوق العاده در این شهرستان توزیع شده است.

وی همچنین افزود: جهت رفاه حال روستائیان و با هدف جلوگیری از ازدهام و صف های طولانی در مقابل نانوایی ها، به میزان ۹۸۸ کیسه آرد سهمیه روستائی-عشایری توزیع شد.

فرماندار رضوانشهر در ادامه با اشاره به تخلفات صورت گرفته در صنف خبازی گفت: تعداد ۷۵ نانوایی در سطح مناطق مختلف شهری و روستایی رضوانشهر و پره سر اقدام به تعطیلی خودسرانه داشته اند که برخورد قانونی با آنان صورت گرفته است و در همین راستا ۱۷ واحد نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر و ۱۲۰ روستا، دارای ۱۴۴ واحد نانوایی می باشد که از این میزان ۱۱۱ نانوایی به کارتخوان هوشمند مجهز و متصل شده اند.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha