۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84834157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر صهیونیست: امیدوارم درگیر جنگ با لبنان نشویم!

تهران-ایرنا- به دنبال سخنرانی دیشب دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره لزوم مقابله با استخراج نفت و گاز رژیم صهیونیستی حتی به قیمت وقوع جنگ، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که «من امیدوار هستم که اسرائیل با لبنان وارد جنگ نشود».

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، «عومر بارلو» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رسانه‌های عبری‌زبان ابراز امیدواری کرد که اسرائیل با لبنان وارد جنگ نشود.

 «عومر بارلو» عنوان کرد: «من امیدوار هستم که اسرائیل با لبنان وارد جنگ نشود، به همین جهت ما باید بدون ایجاد مشکل با لبنان، به استخراج گاز بپردازیم».

مقام صهیونیست این اظهارات را در حالی عنوان می‎کند که تنش بین رژیم صهیونیستی و لبنان پیرامون نزاع بر سر میدان گازی کاریش بالا گرفته است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه المیادین که دیشب (دوشنبه شب) منتشر شده است، اعلام کرد که مقاومت لبنان اجازه استخراج نفت و گاز رژیم صهیونیستی را نخواهد داد، حتی اگر این مسئله به جنگ منجر شود.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که نیروهای زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی برای ورود به جنگ آمادگی ندارند.

در همین ارتباط، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که نیروهای زمینی ارتش آماده ورود به جنگ نیستند و برخی مسائل و مشکلات وجود دارد که  مانع از ورود آنان به حمله زمینی به لبنان خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha