مسابقات والیبال قهرمانی جوانان کشور در شاهرود برگزار می‌شود

شاهرود - ایرنا - رییس هیأت والیبال شاهرود گفت: شاهرود میزبان مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر زیر ۲۰ سال با حضور هشت تیم از سراسر کشور شد.

سعید طبسی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این رقابت‌ها از هشتم تا ۱۱ مردادماه با حضور تیم‌هایی از استان‌های سمنان، سیستان و بلوچستان، مازندران، کرمان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در قالب یک منطقه به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در چهار منطقه با حضور هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی برگزار می‌شود، ادامه داد: ۲ تیم از هر گروه به دور نهایی راه خواهند یافت.

طبسی با بیان اینکه هشت تیم نخست این دوره از مسابقات کشوری سال آینده به عنوان دسته اول معرفی می‌شوند، ابراز داشت: هشت تیم دوم به عنوان دسته دوم و تیم‌های باقیمانده به عنوان دسته سوم معرفی خواهند شد.

رییس هیأت والیبال شاهرود با اشاره به اینکه مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم‌ها باید تا عصر جمعه هفتم مرداد در شاهرود حاضر شوند.

وی با بیان اینکه تمامی مسابقات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از مسابقات هر تیم شرکت کننده با ۱۴ والیبالیست، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست حضور دارد.

برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته ۲ کشور در شاهرود

طبسی از برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته ۲ کشور به میزبانی شاهرود هم خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات نیز با حضور ۱۱ تیم از فردا پنجم تا ۱۱ مردادماه در سالن ولیعصر(عج) شهرداری شاهرود برگزار می‌شود.

رییس هیأت والیبال شاهرود ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده از سمنان، چهارمحال بختیاری، قزوین، هرمزگان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم، زنجان، کرمانشاه و توابع تهران در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم برتر این مسابقات به دسته یک کشور صعود می‌کنند، ابراز داشت: ۲ تیم آخر این مسابقات به دسته سوم می روند و بقیه در دسته دوم باقی خواهند ماند.

در شهرستان شاهرود  ۱۴ باشگاه والیبال بانوان و ۲ بانوی داور در سطح ملی فعالیت دارند. 

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha