تیم‌های ویژه بازرسی نظارت کرونایی در آذرشهر فعال شد

تبریز- ایرنا- فرماندار شهرستان آذرشهر گفت: با توجه به افزایش میزان شیوع کرونا در این شهرستان تیم‌های ویژه بازرسی نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا فعال شده است.

شمسعلی محمودیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تیم‌ها نسبت به نظارت بر رعایت مصوبات ستاد کرونا و شیوه نامه های بهداشتی در تمامی صنوف، مراکز ارائه خدمات عمومی و ادارات و دستگاه‌های دولتی سخت‌گیرانه عمل می‌کنند.

وی اضافه کرد: این تیم‌ها در گام نخست نسبت به تخلفات احتمالی تذکر می‌دهند اما چنانچه تذکرات بی‌نتیجه بماند نسبت به تعطیلی محل تخلف اقدام می‌شود.

فرماندار شهرستان آذرشهر اظهار داشت: از مجموع ۲۴۳ مورد بازرسی توسط این تیم ها ۱۱ مورد منجر به صدور اخطار و یک مورد نیز تعطیل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان آذرشهر از لحاظ رنگ بندی کرونایی در وضعیت نارنجی قرار گرفته به تمامی ادرات و محیط های سرپوشیده به صورت مکتوب اعلام شده است که تمامی دستورالعمل های بهداشتی بایستی رعایت شود.

محمودیان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته  ۱۳ مورد بستری و ۲مورد فوتی به دلیل کرونا در شهرستان داشته ایم.

وی افزود: برای تکمیل واکسیناسیون و تزریق دُز یادآور مقرر شده شبکه بهداشت شهرستان با تشکیل گروه های مختلف در مراکز عمومی و محافل حضور یابد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha