۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84833926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشجویان گنبدی در المپیاد ورزشی تبریز ۲ مدال طلا و نقره کسب کردند

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه دولتی گنبدکاووس گفت: ۲ دانشجوی دختر و پسر این واحد آموزش عالی در پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان کشور در تبریز موفق به کسب یک مدال طلا و یک نقره شدند.

بهروز ایمری روز سه‌شنبه با ارسال گزارشی به نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس اظهار داشت: در پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان سراسر کشور که از اواخر تیرماه به میزبانی دانشگاه تبریز آغاز شد هر ۲ دانشجوی اعزامی دانشگاه گنبدکاووس به این رخداد ورزشی موفق به کسب مدال شدند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات سیدمحمد موسوی دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه گنبدکاووس در رشته تنیس روی میز و از بین ۷۰ شرکت کننده، موفق به کسب مدال طلا شد و جواز حضور در مسابقات جهانی دانشجویان (یونیور ساید) را به دست آورد.

ایمری اضافه کرد: مهناز قرنجیک دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه گنبدکاووس نیز در رشته دوومیدانی در ماده ۸۰۰ متر موفق شد مقام دوم پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان کشور را کسب کند.

دانشجویان گنبدی در المپیاد ورزشی تبریز ۲ مدال طلا و نقره کسب کردند

رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه گنبدکاووس ادامه داد: قرنجیک همچنین در ماده ۱۵۰۰ متر مسابقات دوومیدانی این رخداد ورزشی مقام پنجم را به دست آورد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه گنبدکاووس دارای ۷۴ رشته در پنج مقطع تحصیلی، پنج دانشکده، افزون بر سه هزار و ۶۰۰ دانشجو و بیش از ۱۴۰ عضو هیات علمی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha