تاکید سرلشکر باقری بر بهره گیری از فرصت‌ها در دوره گذار بین المللی

تهران- ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی‌ گفت: سرلشکر باقری در نشست کمیسیون تاکید کرد که دوره گذار فعلی بین المللی به صورت مداوم تهدیدها و فرصت‌هایی را به وجود آورده است و باید از فرصت‌ها بهره جست و تهدیدهای پیش رو کم اثر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در این نشست سرلشکر محمد باقری، فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشت و مروری بر تحولات بین المللی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: فرمانده ستادکل نیروهای مسلح در این نشست تاکید کرد که دوره گذار فعلی بین المللی به صورت مداوم تهدیدها و فرصت هایی را به وجود آورده است  و باید از فرصت‌ها بهره جست و تهدیدهای پیش رو کم اثر کرد.

عمویی یادآور شد: در این جلسه معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل هم گزارش دقیقی از برنامه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

وی اضافه کرد: براساس گزارش ارائه شده، نیروهای مسلح کشورمان اشراف کاملی بر فعالیت‌های دشمن دارند و از توانمندی لازم برای خنثی سازی تهدیدهای دشمنان برخوردارند.

عمویی تأکید کرد: در این جلسه نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی هم با ارائه نظرات خود، بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور و آمادگی مجلس برای حمایت از فعالیت های بخش های مختلف نیروهای مسلح تأکید کردند.

وی خاطرنشان کرد: همکاری کمیسیون امنیت ملی مجلس با ستاد کل نیروهای مسلح در بررسی و تصویب بخش های مرتبط برنامه هفتم توسعه از محورهای موردنظر نمایندگان در این جلسه بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha