۴ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۰۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84833363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر دفاع یمن به ائتلاف متجاوز درباره تداوم جنگ هشدار داد

تهران- ایرنا- وزیر دفاع یمن دوشنبه شب به به ائتلاف متجاوز درباره تداوم جنگ و محاصره ظالمانه ملت این کشور هشدار داد و تاکید کرد: هر دستی که به سمت خاک یمن دراز شود، قطع خواهد شد.

به گزارش ایرنا از المسیره، سرلشکر «محمد ناصر العاطفی» در بازدید از محورهای عملیاتی استان الجوف یمن گفت: نیروهای مسلح امروز بیش از هر زمان دیگری همه عوامل قدرت تسلیحاتی راهبردی و بازدارنده را در اختیار دارد.

وی همچنین به ائتلاف متجاوز درباره تداوم جنگ و محاصره ظالمانه ملت این کشور هشدار داد و افزود: اگر دشمنان همچنان به مسیری ادامه دهند که پایان آن نامشخص است، سرنوشتشان شکست خواهد بود و به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست.

العاطفی اضافه کرد، دوره‌ای که دشمن سعودی گمان می‌کرد استان الجوف به خاک آن پیوسته، به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه کسی که الجوف را به جغرافیای یمن بازگرداند می‌تواند همه خاک یمن را پس بگیرد، تاکید کرد: هیچ بحثی بر سر حاکمیت ملی بر همه اراضی یمن وجود ندارد.

وزیر دفاع یمن افزود: ما به عنوان نیروهای مسلح یمن مسؤول حمایت از خاک این سرزمین هستیم و هر دستی که به سمت خاک یمن دراز شود، قطع خواهد شد.

سرلشکر العاطفی در پایان گفت: یکی از بارزترین عوامل پیروزی در میدان‌های جنگ، وجود رهبری وفادار است که به هویت دینی و ملی خود می‌بالد.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا و حمایت رژیم صهیونیستی، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد.

برخلاف انتظار سعودی‌ها، حملات آنها به سپر محکم مقاومت ملت یمن برخورد کرد و بعد از هفت سال پایداری و ضربات دردناک یمنی‌ها به عمق اراضی عربستان، به ویژه تاسیسات آرامکو، ریاض به ناچار تن به آتش بس به امید خروج از باتلاق جنگ یمن داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha