مسئولان در نخستین رویداد هم افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ چه گفتند؟

تهران - ایرنا - نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ در حالی در مصلای تهران در حال برگزاری است که بیش از ۲۰۰ مسئول و مدیر در این نمایشگاه حضور یافتند و از نزدیک از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان و مردم کشور دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران در ۱۴۰۱ روز گذشته یکشنبه در مصلای تهران گشایش یافت تا نمود عینی تحقق شعار دولت در مردمی سازی و کمک برای رفع دغدغه‌های رهبر انقلاب باشد.

این نمایشگاه در حقیقت حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی خواهد بود که دارای الگو، ایده و محصولی برای حل چالش‌های اساسی ایران هستند.

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور یکی از مقامات بازدید کننده از نخستین نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران اعلام کرد که با همت جوانان مومن و انقلابی و فعالان در حوزه اقتصادی و اجتماعی، جمع کثیری از فعالان این عرصه را با برپایی  ٨٠٠ غرفه به این نمایشگاه آورده است.

وی افزود: آنها توانستند ابتکارات خود را در حوزه مدیریت کشور مانند عمرانی اجرایی، مباحث اجتماعی و تبلیغی به منصه ظهور برسانند.  

محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی هم در حاشیه نخستین رویداد هم افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ به ایرنا گفت که رویکردی که در بحث‌های تکنولوژی و نوگرایی وجود دارد، نشان می‌دهد که می‌توان رفاه و آسایش را به شکل جدیدتری داشته باشیم. لذا این نمایشگاه عرصه ارائه این توانمندی‌های اسلامی است.  

سید محمد آقامیری رییس سازمان دامپزشکی کشور این نمایشگاه و رویداد هم‌افزا را ایده بسیار خوبی برای حضور همه شرکت‌ها دانست و تاکید کرد که باید از حالت عمومی خارج شده ‌و تخصصی‌تر و یا به صورت بخش بخش باشد.

دولت سیزدهم در این نمایشگاه سعی دارد تا مردمی سازی را در عمل نشان دهد طوری که مهدی عبودتیان دستیار ویژه رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت در این باره اظهار داشت: همه مسائل را دولت‌ها نمی‌توانند حل کنند اما می‌توانند تسهیلگر، ناظر و زمینه‌ساز خوبی برای حضور مردم در حل مسائل و مشکلات باشند.

وی در گفت و گو با ایرنا ادامه داد: این نمایشگاه برپا شد تا همکاران ما در دولت از ظرفیت‌های مردمی بیشتر آگاه شوند و مدیران باید بدانند که با سهیم کردن جوانان جویای نام  پیشران و مردم در کار خود، امور سریعتر و موفق تر حل می‌شود.

حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری که عصر امروز از نخستین نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ بازدید کرده بود به خبرنگار حوزه دولت ایرنا گفت: این نمایشگاه وجوه مثبت فراوانی داشت که از جمله آن می‌توان به حضور پرشور مردم و شرکت های دانش بنیان در نشان دادن ظرفیت شان در کمک به دولت برای حل مشکلات اشاره کرد.

وی ادامه داد: نمایشگاه هم افزایی، دولت را کمک می کند تا نه تنها در شعار بلکه در عمل بتواند مردمی سازی را با استفاده از ظرفیت های مردمی محقق سازد.

مقامات و مسئولان اجرایی فراوانی در این روز در این نمایشگاه حضور یافتند که تعداد آنها به بیش از ۲۰۰ نفر از جمله آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور می‌رسد.

با وجود این که این نمایشگاه فردا هم ادامه دارد مطمئناً در روز پایانی، مقامات اجرایی و دولتی بیشتری از آن بازدید خواهند کرد و در جریان فعالیت ها و ظرفیت‌های مردمی قرار خواهند گرفت و از این ظرفیت ها در حوزه تخصصی خود بهره خواهند برد تا با کمک مردم در رفع چالش های اساسی کشور قدم بردارند و یاری رسان دولت باشند.

به گزارش ایرنا در نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ بیش از ۲۰۰ مقام کشوری و استانی از جمله آیت الله سید ابراهیم رئیس جمهور رئیسی رئیس جمهوری ایران بازدید کردند.

حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، اسکندر مومنی رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر، عباس پاپی زاده رئیس سازمان امور عشایر کشور، سید رسول موسوی مدیرکل آسیای جنوبی وزارت خارجه، رضا عامری مدیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، آسیه شریعتی نژاد معاون بانوان ریاست جمهوری، سید محمد آقامیری رئیس سازمان دامپزشکی کشور و معاون وزیر جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، احسان شریفی پور سرپرست مرکز ملی تحقیقات راهبرد آموزشی علوم پزشکی، مسعود عالمی سرپرست موسسه تحقیقات کشور و محمد چکشیان معاون فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله مسئولان بازدید کننده از نخستین نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ بودند.

از دیگر مسئولان و مدیران اجرایی بازدید کننده از این نمایشگاه می توان به محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، علی منصوری استاندار تهران، حسن بهرام نیا استاندار ایلام، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر و محسن افشار چی استاندار زنجان اشاره کرد.
این نمایشگاه از دید نمایندگان مردم در مجلس هم پنهان نماند و زهره الهیان و مهدی شریفیان نمایندگان مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات، رباط کریم و پردیس در مجلس شورای اسلامی، روح الله نجابت و علیرضا پاک فطرت نمایندگان مردم شیراز و زرقان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم و رئیس کمیسیون صنایع مجلس از آن دیدن کردند.

عباس شفیعی رئیس هیئت مدیره بانک ملی و محمد حسن حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و همچنین اسماعیل سجادی منش مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، امیر مرادی مدیر کل مدیریت بحران استان گیلان، حجت الاسلام محمدرضا حاجب‌پور امام جمعه شوشتر، قاسم عزیز زاده گرجی فرماندار بابل، صالح رحیمی فرماندار بوشهر، احمد آخوندی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد هم از جمله مسئولان استانی بازدید کننده از نخستین نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران در ۱۴۰۱ بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha