۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۵۳
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 84833161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم سینمایی هناس فردا رایگان در سالن رشد کرج اکران می شود

کرج-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت روز خانواده فیلم سینمایی هناس فردا رایگان در سالن کانون فرهنگی تربیتی رشد کرج اکران می شود.

علی حجرگشت روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: فیلم سینمایی هناس ساخته حسین دارابی روز سه شنبه چهارم مردادماه ساعت ۱۸ درکانون فرهنگی و تربیتی رشد واقع درچهار راه طالقانی شهر کرج برای خانواده ها و فرهنگیان استان البرز اکران می شود.

وی با اشاره به اینکه فیلم سینمایی هناس برای نخستین بار در ۱۶بهمن سال گذشته در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای رزرو بلیط، تعداد نفرات و نام و نام خانوادگی خود را به شماره  ۰۹۰۳۷۴۷۴۹۰۲ پیامک کنند.

وی بیان داشت: هناس، قصه ترور یک عشق را از زاویه دید شهره پیرانی، همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد در آخرین روزهای زندگی او روایت می‌کند.

وی تصریح کرد: مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی و بهروز شعیبی در نقش داریوش رضایی‌نژاد، دو بازیگر اصلی این فیلم سینمایی هستند.

حجرگشت یادآورشد: فیلم هِناس حداقل کاری که می‌کند این است که بسیاری از مردم ما را برای لحظاتی هرچند کوتاه هم‌افق و ضربان قلبشان را با ضربان قلب خانواده داریوش رضایی‌نژاد که همه زندگی خود را برای پیشرفت کشورشان فدا کردند،تنظیم می‌کند.

وی ادامه داد: این فیلم سینمایی ادای دینی هرچند کوچک به کسانی‌ است که با خون‌ خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha