۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84833058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهرستان ملایر آماده سفر استانی هیات دولت است

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۱۱
کد خبر: 84833058
شهرستان ملایر آماده سفر استانی هیات دولت است

همدان- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان، گفت: این شهرستان برای انجام سفر دولت و حضور و استقبال از نماینده رییس جمهور آمادگی کامل را دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "حسین فارسی" روز دوشنبه در نشست هماهنگی سفر استانی هیات دولت، اظهار داشت: مردم ملایر همواره نشان داده‌اند که در استقبال و برنامه‌ریزی سفرهای هیات دولت بسیار موفق عمل کرده‌اند.

وی سفر رییس جمهور و هیات دولت به این استان و شهرستان ملایر را فرصتی مغتنم برای بیان نیازمندی‌ها و جذب اعتبارات دانست و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان از هم اکنون آمادگی لازم برای احصا و طرح مسائل، مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات حوزه خود با هماهنگی فرمانداری ویژه ملایر را داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر تاکید کرد: مدیران باید آمادگی داشته باشند که در صورت حضور رییس جمهور در ملایر و دیدار مردمی، مکان و فضای مناسب برای برگزاری این مراسم تدارک دیده شود.

فارسی با اشاره به درخواست‌های مردمی برای دیدار با رییس جمهور در مرکز استان همدان، گفت: در این راستا سهمیه‌ای حدود ۲ هزار نفر برای این شهرستان تعیین شده که اسامی باید هر چه سریعتر اعلام و برای اعزام آنها اقدام شود.

شهرستان ملایر آماده سفر استانی هیات دولت است

فارسی یادآور شد: در برنامه سفر رییس جمهور و هیات وزیران، افتتاح و یا کلنگ‌زنی هیچ پروژه‌ای در این شهرستان انجام نمی‌شود و فقط بازدید از پروژه‌ها در دستور کار است.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم  به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان،تهران، خراسان شمالی ، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.

استان همدان سی امین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha