نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران در رفع مشکلات به مدیران کمک می‌کند

تهران- ایرنا- خیاطیان با بیان اینکه به‌همرسانی یکی از اصول دولت‌ها در سیاستگذاری و برنامه‌ریزی است، گفت: بازدید از نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران و مشاهده توانمندی‌های کشور به مدیران کمک می‌کند تا مسائل و مشکلاتشان را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد صادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اصولی که دولت‌ها در سیاستگذاری‌ و برنامه‌ریزی‌ دنبال می‌کنند «به همرسانی» است، گفت: ظرفیت‌های موجود در کشور مانند گروه‌های مردمی، گروه‌های تخصصی و گروه‌های کارشناسی و علمی هستند به یک محصول رسیده‌اند و این محصول می‌تواند محصول فیزیکی، نرم‌افزاری، نرم یا سخت باشد.

وی افزود: از سوی دیگر ما دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی را داریم که نیازهایی دارند و در واقع ما در یک طرف نیاز و تقاضا را داریم و در طرف دیگر عرضه را داریم که خیلی اوقات این دو بخش از هم خبر ندارند. تجربیات خوبی در کشور رقم خورده تا این به همرسانی انجام شود و من فکر می‌کنم که این نمایشگاه کمک می‌کند به اینکه ظرفیت‌ها را به خوبی نشان دهیم و از سوی دیگر متقاضی نیز بتواند نیازهای واقعی خودش را اینجا جستجو کند.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری ادامه داد: مدیرانی که طرف تقاضا هستند حتما باید در این نمایشگاه حضور پیدا کنند چه بسا خیلی اوقات تقاضا احساس نمی‌شود و مدیر نیازهای خودش را احساس نمی‌کند، حضور در چنین نمایشگاهی می‌تواند در حل مسائل راهگشا باشد.

خیاطیان تاکید کرد: بازدید از این نمایشگاه‌ها و مشاهده توانمندی‌های کشور به مدیران کمک می‌کند تا مسائل و مشکلاتشان را برطرف کنند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha