احداث تقاطع غیرهمسطح آرادان مصوبه سفر رئیس جمهور به استان سمنان آغاز شد

سمنان- ایرنا- فرماندار آرادان گفت: عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح این شهر در محور تهران-سمنان در مسیر زائران امام رضا(ع) مصوبه سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به استان سمنان و روکش آسفالت تقاطع غیرهمسطح شرقی گرمسار با هدف ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رضا خانی روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت تقاطع غیرهمسطح آرادان، ابراز داشت: اجرای این طرح اقدامی ارزشمند در حوزه فعالیت‌های عمرانی است و موجب ساماندهی حمل و نقل و توسعه این شهرستان می‌شود.

فرماندار آرادان خاطرنشان کرد: احداث تقاطع غیر همسطح این شهر با برآورد اولیه ۹۰۰ میلیارد ریال و خاکبرداری به حجم ۷۰ هزار مترمکعب و خاک‌ریزی به حجم ۴۰ هزار متر مکعب آغاز شده است.

خانی تصریح کرد که احداث تقاطع غیر همسطح آرادان با زیرسازی به حجم ۳۱ هزار مترمکعب، برآورد ۲۵  هزار تن آسفالت، سه هزار و ۹۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی و ۲۵۰تن آرماتور بندی طی مدت زمان ۱۸ ماه عملیاتی می‌شود.

وی اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح آرادان در محور تهران-سمنان یکی از مبادی پر تردد ورودی شهر محسوب می‌شود که با پیگیری‌های مسوولان استانی و تخصیص اعتبار پیرو سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور، در دستور کار فرمانداری و وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

فرماندار آرادان با اشاره به اینکه بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح نقشی مهم در توسعه عمران شهری و تقویت زیرساخت‌ها در آرادان خواهد داشت، تصریح کرد: اجرای این طرح کاهش ترافیک، ارتقای ایمنی و آسایش شهروندان این شهرستان را در پی دارد.

تقاطع غیرهمسطح آرادان در محل تلاقی جاده تهران - سمنان با محور منتهی به آرادان واقع شده که تکمیل این طرح در رفع گره ترافیکی و افزایش کیفیت راه تاثیر زیادی دارد.

ساخت هزار و ۴۵۰ متر رمپ و لوپ به همراه لچکی‌های لازم، ساخت هزار و ۴۰ متر راه انحرافی برای دسترسی این تقاطع و ساخت دو پل با مساحت ۸۱۵ مترمربع و دیوارسازی لازم در زمره مهم‌ترین اقداماتی است که در این پروژه در دست ساخت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha