۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1435
کد خبر: 84832713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی ۲ واحد مسکونی در دشتی کشته و مصدوم داشت

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵
کد خبر: 84832713
آتش سوزی ۲ واحد مسکونی در دشتی کشته و مصدوم داشت

بوشهر-ایرنا- شهردار خورموج مرکز شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: بر اثر آتش سوزی ۲ واحد مسکونی در این شهر یک نفر جان باخت و یک مامور آتش نشانی نیز به علت غلظت بالای دود و شدت حرارت مصدوم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد جواد کاشفی روز دوشنبه در حاشیه دیدار و ملاقات با آتش نشان مصدوم در بیمارستان زینبیه خورموج افزود: این حادثه در نخستین ساعت بامداد امروز رخ داد که با تماس شهروندان تیم های اطفا حریق آتش نشانی از ایستگاه‌های مرکزی و شماره ۲ به محل حادثه اعزام شدند.

شهردار خورموج ادامه داد: شدت آتش سوزی و انفجار گاز موجب تخریب دیوار و سرایت آتش به واحد مسکونی همجوار شد اما با تلاش آتش نشانان از سرایت آتش به سایر واحدها جلوگیری شد.

وی با ابراز تاسف نسبت به خسارت های وارده گفت: در این حادثه باوجود تلاش آتش نشانان، صاحب خانه ۵۶ ساله به علت شدت سوختگی در محل فوت کرد و یکی از آتش نشان به دلیل شدت آتش و غلظت دود مصدوم و به بیمارستان زیبنیه خورموج اعزام شد که حال وی رو به بهبود است.

 رئیس آتش نشانی خورموج نیز گفت: عدم رعایت نکات ایمنی ساختمان در هنگام ساخت و ساز موجب ایجاد خسارت‌های جبران ناپذیری می‌شود.

عبدالجواد احمدی افزود: بررسی ها در مورد علت آتش سوزی این واحدهای مسکونی در حال انجام  است و بر اساس نتایج اولیه حریق ممکن است بر اثر اتصال سیم برق یکی از واحدهای مسکونی رخ داده باشد.

احمدی تاکید کرد:  به شهروندان توصیه می کنیم نکات ایمنی مورد تذکر کارشناسان آتش نشانی را جدی بگیرند که شاهد اینگونه حوادث و از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha