۸۷ درصد نانوایی‌های آذربایجان‌غربی به کارتخوان هوشمند مجهز شدند

ارومیه - ایرنا - سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۸۷ درصد نانوایی‌های سطح استان به کارتخوان هوشمند متصل شدند، گفت: از چهار هزار و ۷۳۲ نانوایی فعال در آذربایجان‌غربی، چهار هزار و ۱۱۴ واحد به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز هستند.

به گزارش ایرنا، امید زینالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه به زودی و طی روزهای آینده تمامی واحدهای نانوایی استان به کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند، اظهار کرد: کارت خوان‌های هوشمند بسیاری از مشکلات قیمت گذاری در حوزه نان را برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به حساسیت دولت در مدیریت تهیه و توزیع آرد مورد تقاضای بازار، ادامه داد: قطع یقین نصب دستگاه‌های هوشمند کارتخوان نقش بسزایی در نظارت دقیق تر بر تهیه و توزیع آرد و نان و جلوگیری از آزاد فروشی آرد خواهد داشت.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه قیمت نان هیچ تغییری نداشته است، گفت: کارت خوان‌های هوشمند نقش بسزایی در جلوگیری از گران فروشی خواهد داشت.

وی افزود: سهمیه آرد نانوایی‌ها هیچگونه تغییر و کاهشی نخواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به فعالیت یک هزار و ۲۰۰ واحد نانوایی در مرکز استان آذربایجان‌غربی، اضافه کرد: اکثر این واحدها به سیستم هوشمند کارتخوان مجهز شده و تا پایان هفته جاری باقی این واحدها نیز به کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند.

طرح هدفمند کردن یارانه در حوزه‌های مختلف طی هفته‌های اخیر در کشور و به تبع آن، آذربایجان غربی اجرایی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha