اعتراض قنبرزاده به شیوه انتخاب نماینده باشگاه‌ها در انتخابات کمیته المپیک

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش وزارت نفت در نامه‌ای به رئیس کمیته ملی المپیک خواستار تجدیدنظر در موضوع انتخاب نمایندگان باشگاه‌ها در مجمع انتخاباتی این کمیته شد.

به گزارش ایرنا، دیروز (یکشنبه) در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، پنج خبره ورزشی و نمایندگان باشگاه‌ها برای شرکت در مجمع انتخاباتی این کمیته معرفی شدند. انتخابات کمیته قرار است ششم شهریور برگزار شود و ۲ باشگاه آرارات تهران و نساجی مازندران برای حضور در مجمع برگزیده شده‌اند.

در جزء ذ بند ۸ ماده ۵ اساسنامه کمیته ملی المپیک آمده است: «دو نفر نماینده باشگاه‌های ورزشی فعال در رشته‌های المپیکی به پیشنهاد اتحادیه باشگاه‌های کشور و تایید هیئت اجرایی، در صورت عدم تشکیل اتحادیه مذبور، انتخاب نمایندگان باشگاه‌ها توسط هیئت اجرایی کمیته انجام می‌شود.»

در واکنش به این اتفاق، منصور قنبرزاده مدیرکل ورزش وزارت نفت در نامه‌ای به سید رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته المپیک خواستار بررسی مجدد نحوه انتخاب باشگاه‌ها در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک شده است.

در این نامه آمده است که «هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک باشگاه‌هایی را جهت حضور در مجمع انتخاباتی معرفی کرده است که بعضاً در چند سال اخیر در هیچ‌یک از لیگ‌های برتر کشوری در رشته‌های المپیکی فعالیت نداشته‌اند که این موضوع با جزء ذ بند ۸ ماده ۵ اساسنامه مغایرت دارد.»

اعتراض قنبرزاده به شیوه انتخاب نماینده باشگاه‌ها در انتخابات کمیته المپیک
تصویر نامه منصور قنبرزاده به رییس کمیته ملی المپیک

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha