۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۵۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84832235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: دولت با اختصاص بودجه به ورزش آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دولت با اختصاص بودجه مناسب به حوزه ورزش می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی یکشنبه شب در جمع مدیران ورزش استان همدان اظهار داشت: دولت موظف است در زمینه حمایت از ورزش تلاش کند و بودجه‌هایی که برای آسیب‌های اجتماعی اختصاص داده می‌شود را با تزریق به ورزش و جوانان در مسیر درست هزینه کند.

وی اضافه کرد: البته به محدودیت‌های مالی و اعتباری و همچنین مشکلات کشور به خصوص حوزه ورزش آگاهی داریم و انتظار ما حمایت همه جانبه از ورزش است.

امام جمعه همدان با تاکید بر توسعه و ترویج برنامه‌های فرهنگی ورزشی توسط دستگاه‌های اجرایی در سطح جامعه گفت: اجرای این برنامه‌ها می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را تا حد فراوانی کاهش دهد.

وی افزود: مجموعه‌ها و امکانات فرهنگی ورزشی دولتی که در استان وجود دارد متعلق به مردم است و از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم تا جایی که امکان دارد این اماکن را با حداقل هزینه دریافتی در اختیار مردم قرار دهند.

امام‌جمعه همدان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه مسائل فرهنگی و مذهبی در ورزشی در سنوات قبل و ناقص ماندن بخشی از آن در اجرا گفت: آداب اجتماعی، فرهنگی و مذهبی باید در کنار ورزشی موردتوجه باشد.

وی حاشیه شهر را ظرفیت بالقوه در استعدادهای نخبه ورزشی عنوان کرد و گفت: امروزه در حاشیه شهر و مناطق روستایی استان همدان استعدادهای درخشانی حضور دارند که نیازمند استعدادیابی و هدایت در مسیر درست در راستای افتخارآفرینی برای کشور هستند.

وی توزیع امکانات با رعایت عدالت در اقصی نقاط استان همدان را خواستار شد و افزود: عدالت در توزیع منابع، ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات خواسته جامعه ورزش در سطح استان است.

در این نشست پیرامون برنامه‌ها و مسایل ورزش استان در دوره مدیریت جدید علی حقیقی گزارش ارایه شد.

علی حقیقی به تازگی سرپرست ورزش و جوانان استان همدان منصوب شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha