۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۴۷
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84832183
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع مشکل تنش آبی مناطق جنوبی دزفول

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۴۷
کد خبر: 84832183
رفع مشکل تنش آبی مناطق جنوبی دزفول

دزفول - ایرنا - مدیر آبفا منطقه دزفول با اشاره به ورود چاه واقع در مصلای نماز جمعه دزفول به مدار بهره برداری گفت: مشکل تنش آبی شدید در مناطق جنوبی دزفول و مراکز مصرفی واقع در جاده بن‌جعفر و شهرک بندبال برطرف شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آبفا منطقه دزفول، حسین سعادتی فر یکشنبه شب اظهارداشت: با خروج چاه قدیمی واقع در مصلای نماز جمعه دزفول از مدار بهره برداری به دلیل قدمت زیاد و ریزش برخی مناطق حوالی مصلای امام علی (ع)، مناطق جنوبی دزفول به ویژه جاده دزفول - بن جعفر و شهرک بندبال با تنش آبی جدی مواجه بودند و این مشکل منجر به گلایه شهروندان شده بود از این رو رفع مشکل در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه چاه مصلی طی ۱۰ روز اخیر وارد مدار شده است، افزود: خوشبختانه با مساعدت حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی امام جمعه دزفول یک حلقه چاه جدید به عمق ۱۵۰ متر و دبی پنج هزار مترمکعب در روز با صرف اعتباری حدود ۲۰ میلیارد ریال در مصلای نماز جمعه دزفول حفر و تجهیز شد.

سعادتی فر تصریح کرد: با ورود این چاه به مدار، آخرین منطقه مصرف کننده که بقعه متبرکه بن جعفر و شهرک بن جعفر است در پیک مصرف دارای فشار ۱۷ متر بوده و خوشبختانه منطقه از تنش آبی خارج شده است.

قطعی آب در برخی ساعات شبانه روز در مناطق جنوبی دزفول باعث گلایه مندی شهروندان شده بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha