۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84831774
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زیرساخت رشته ورزشی گلف در شهر بیرجند متمرکز است

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبر: 84831774
زیرساخت رشته ورزشی گلف در شهر بیرجند متمرکز است

بیرجند - ایرنا - سرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: زیرساخت رشته ورزشی گلف در شهر بیرجند متمرکز است و در سایر شهرستان‌ها باید زیرساخت‌های لازم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدحسین خسروی روز یکشنبه در مجمع عمومی انتخاب رییس هیات گلف خراسان جنوبی افزود: این اداره‌ کل توانایی ایجاد زیرساخت‌های گلف برای ورزشکاران را ندارد و نیاز است از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

وی یادآور شد: ۱۵۳ طرح نیمه‌تمام ورزشی در استان خراسان جنوبی وجود دارد که برای تکمیل آنها به بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و با توجه به محدود بودن اعتبارات دولتی در این زمینه باید توان بخش خصوصی به‌کار گرفته شود.

سرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی فعال کردن بخش خصوصی در راستای حمایت از هیات گلف را موضوع مهمی برای افزایش درآمد این هیات دانست و گفت: رئیس هیات گلف استان باید برنامه مدون، دقیق و تقویم ورزشی برای هیات داشته باشد.

وی افزود: علاوه بر برنامه‌ریزی سالانه باید برنامه و چراغ راه چهار ساله هیات هم مشخص باشد و در اختیار اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قرار گیرد.

خسروی بیان کرد: در حال حاضر هیات گلف در چهار شهرستان خراسان جنوبی فعال است که باید در سایر شهرستان‌ها هم توسعه یابد و ظرفیت‌های شهرستان‌ها با نگاه استانی مشخص و برای آن برنامه‌ریزی شود.

وی گفت: در زمینه آموزش باید بیش از گذشته کار شود و برای آموزش ورزشکاران در سایر استان‌ها با توجه به تعداد محدود ورزشکاران گلف در استان باید هماهنگی لازم انجام شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تاکید بر برگزاری منظم مسابقات ورزشی با توجه به نوپا بودن این رشته ورزشی در استان افزود: اگر به دنبال رشد و پیشرفت این رشته ورزشی هستیم باید مسابقات دقیق و برنامه‌ریزی شده باشد تا استعدادهایی را از مسابقات شناسایی و به سطح ملی معرفی کنیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم با تاکید بر برگزاری مسابقات برای عموم مردم و دستگاه‌های اجرایی گفت: رییس هیات گلف استان باید تعامل حداکثری با اداره کل ورزش و جوانان داشته باشد.

سیده اعظم اسلامی افزود: هیات باید از راه‌های مختلف نسبت به جذب اعتبارات و افزایش درآمد اقدام کند و اداره کل  یکی از راه‌های تامین اعتبار است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه برگزاری مسابقات ورزش قهرمانی و حرفه‌ای مسائل فرهنگی مدنظر قرار گیرد، گفت: موضوع استعدادیابی را با استفاده از ظرفیت شهرستان‌ها مدنظر قرار دهید و این نیاز هیات است.

مجمع عمومی انتخاب رییس هیات گلف خراسان جنوبی با حضور ۱۶ نفر اعضا و یک نامزد برگزار و رضا محمودی زاوه با کسب ۱۶ رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات ورزشی انتخاب شد.

همچنین حمیده محمدی زید به عنوان نایب رییس، نسرین صبوحی به عنوان خزانه‌دار، عالیه درخشان کارشناس خبره، سیمین باغبان‌زاده عضو هیات رییسه خانم، حسن خیاط عضو هیات رییسه آقا و منصوره رضایی به عنوان بازرس هیات انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha