اردبیل در جذب داوطلبان‌ هلال احمر جزو سه استان برتر کشور شد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر این استان به عنوان سه استان برتر در جذب داوطلبان‌ حقیقی و حقوقی انتخاب شد.

به گزارش ایرنا ، عزت‌الله ضربی روز یکشنبه اظهار کرد: این انتخاب در نشست هم‌اندیشی معاونان و روسای حوزه‌های داوطلبان که اخیرا در مشهد مقدس در حوزه جذب داوطلبان حقیقی و حقوقی برگزار شد ، اعلام و استان اردبیل به همراه استان‌های خراسان رضوی و مازندران استان‌های برتر در این حوزه انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل تعداد محدودی پرسنل دارد که با این تعداد نمی‌توان این خدمات متعدد را به مردم ارائه کرد و داوطلبان مسئولیت سنگینی در این حوزه دارند.

ضربی ادامه داد: جذب داوطلبان حقیقی و حقوقی موجب ارتقای کمیت و کیفیت خدمات جمعیت هلال احمر شده و داوطلبان سرمایه‌های جمعیت هلال احمر بوده و بازوی اجرایی جمعیت هستند.

استان اردبیل از جمله ۱۰ استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می‌رود و هر از گاهی بروز حادثه‌هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی برجای می‌گذارد.

این استان ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha