۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84831627
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار : دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا در ادارات  البرز اعمال شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: مراقبت ها و محدودیت ها بر اساس دستورالعمل های مقابله با کرونا در ادارات و دستگاه های اجرایی استان اعمال شود.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا البرز افزود: صدا و سیمای مرکز استان به صورت ویژه در راستای آگاهی بخشی به مردم در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و تزریق دوز یادآور واکسن کرونا اقدام کند.
وی ادامه داد: شهرداری های استان نیز نسبت به فضاسازی مناسب برای برگزاری مراسم ماه های محرم و صفر وارد عمل شوند.
عبداللهی گفت: اتاق اصناف استان البرز نیز در حوزه های مربوطه و خصوصا مراکز پذیرایی و تالارها با توجه به ایام و مراسم پیش رو اطلاع رسانی لازم را داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه مدارس باید برای حضور دانش آموزان مهیا شوند، افزود: هیات های مذهبی نیز در ارتباط با رعایت فاصله اجتماعی و اطلاع رسانی توسط مداحان به مردم اقدام کنند.
استاندار البرز بیان داشت:امید است با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی بتوانیم مراسم پرشور محرم و صفر را با کمترین دغدغه و نگرانی برای مردم برگزار کنیم.

وی افزود: با توجه به گسترش سویه جدید کرونا و اینکه به مراسم پیش رو در ماه محرم و اجتماع اربعین نزدیک هستیم، باید تدابیر لازم را اتخاذ کنیم.
عبداللهی ادامه داد: بر این اساس هیات های مذهبی نیز در این جلسه حضور یافتند تا از برنامه های ستاد، جهت پیشگیری از شیوع کرونا آگاه شوند و همراهی لازم را داشته باشند.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha