۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۲
کد خبر: 84831585
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سهمیه برنج برای هیات‌های مذهبی استان سمنان به نرخ تنظیم بازار اختصاص یافت

سمنان- ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ۴۵۰ تن سهمیه برنج برای هیات‌های مذهبی استان در ماه محرم و صفر به منظور اطعام عزاداران حسینی به نرخ تنظیم بازار اختصاص داده شد.

محمد باقر منوچهری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ۲ نوع برنج شامل برنج هندی از نوع ۱۱۲۱ و برنج تایلندی به نرخ تنظیم بازار برای اطعام عزاداران در هیات مذهبی استان سمنان در ماه مبارک رمضان درنظر گرفته شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت که ۴۵۰ تن سهمیه برنج استان با توجه به نیاز هر شهرستان براساس تقاضا و تشخیص دستگاه‌های مرتبط به صورت شهرستانی تخصیص داده می‌شود.

وی ادامه داد: هیات‌های مذهبی استان سمنان متقاضی برنج به نرخ تنظیم بازار ابتدا باید برای دریافت معرفی نامه به سازمان تبلیغات استان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: هیات‌های عزارداری باید معرفی نامه خود را به سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تحویل و با گرفتن مجوز میزان سهمیه به اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان برای دریافت برنج مراجعه کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان تصریح کرد: براساس معرفی‌نامه سهمی مشخص از برنج در اختیار هیات‌های مذهبی قرار می‌دهد.

وی یادآور شد که قیمت خرید هر کیلوگرم برنج هندی از محل فروش ۱۷۰ هزار ریال و برنج تایلندی ۱۱۵ هزار ریال است که فروش در مراکز عرضه با احتساب افزایش ۱۵ هزار ریال انجام می‌شود.

 مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان خاطرنشان کرد: کمبودی در تامین کالای اساسی در بازار استان وجود ندارد و مردم نگران نباشند.

به گزارش ایرنا، هشتم مرداد ۱۴۰۱، مصادف با اولین روز محرم و آغاز عزاداری برای  شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) است.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha