۴هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی بوشهر اختصاص یافت

بوشهر - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در راستای شکوفایی و توسعه اقتصادی چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به حوزه اقتصادی و اشتغال‌زایی این استان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز یکشنبه به نقل از علی باستین در نشست بررسی طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی استان بوشهر افزود: تسهیلات ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری و برنامه‌های اقتصادی به استان بوشهر ابلاغ شده که می‌تواند تحول شگرف و بزرگی امسال ایجاد کند.

وی یادآور شد: اعتبارات عمرانی این استان در سال گذشته یک‌ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود که امسال رشد خوبی داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این میزان تسهیلات در طول سال افزایش می‌یابد و اعتبارات تخصیص شده به صورت عادلانه بر اساس مزیت نسبی بین شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر توزیع و شهرهای اولویت‌دار تعریف می‌شود.

باستین با بیان اینکه رویکرد مدیریت استان بوشهر به سمت و سوی تحول اقتصادی و اشتغال‌زایی است، تاکید کرد: دستگاه‌ها به اجرایی شدن برنامه‌های ابلاغی استاندار در زمینه طرح‌های اقتصادی و امور سرمایه‌گذاری سرعت ببخشند.

وی ادامه داد:  ثبت شغل‌های ایجاد شده در سامانه رصد اشتغال مورد توجه ویژه دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد چرا که عملکرد استان‌ها در عرصه اشتغال‌زایی بر اساس ثبت در سامانه یاد شده ارزیابی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: اطلاع‌رسانی در خصوص تسهیلات اقتصادی و اشتغال‌زایی از سوی دستگاه‌ها از طریق فضای مجازی، اصحاب رسانه، صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی ضروری است و با ابلاغ تسهیلات بانکی به شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی به صورت وسیع انجام شود.

باستین اعلام کرد: اعتبارات اشتغال‌زایی در حوزه مشاغل خانگی و اشتغال پایدار روستایی ۱۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: به زودی همایش استانی در عرصه طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی با مشارکت مدیران دستگاه‌ها، فرمانداران، بانک‌ها، بخشداران، دهیارها و دیگر عوامل موثر در طرح‌های اقتصادی برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha