واژگونی تراکتور باز هم در مهاباد قربانی گرفت

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۵
کد خبر: 84831463
واژگونی تراکتور باز هم در مهاباد قربانی گرفت

مهاباد - ایرنا - مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: واژگونی یک دستگاه تراکتور در یکی از روستاهای شهرستان موجب مرگ یک بانوی روستایی شد.

کمال آهمند روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز در اثر واژگونی تراکتور در روستای «خره‌جو» بخش خلیفان مهاباد یک اکیپ از نیروهای اورژانس از پایگاه‌ حه‌ولا کورده به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: واژگونی در مسیر برگشت به روستا اتفاق افتاد بود و شدت حادثه منجر به فوت سرنشین آن که یک خانم ۳۹ ساله بود، شد ولی راننده تراکتور سالم است.

مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد ادامه داد: این حادثه چهارمین فوت ناشی از واژگونی تراکتور است که در سال جاری برای روستاییان این شهرستان اتفاق افتاده است.

به گزارش ایرنا، ابتدای سال جاری نیز یک کودک چهار ساله در روستای «سلیم‌ساغول» از توابع بخش مرکزی شهرستان مهاباد، یک مرد ۴۱ ساله در روستای «خاتون خاص» و  در روستای «زنده قول» یک کشاورز ۶۵ ساله این شهرستان به دلیل واژگونی تراکتور جان خود را از دست داده بودند و این چهارمین حادثه منجر به مرگ با تراکتور است که در شهرستان مهاباد اتفاق می‌افتد.

به گفته کارشناسان راهنمایی و رانندگی تردد با سرعت مطمئنه، پرهیز از حضور در اراضی دارای شیب شدید برای شخم زمین و پرهیز از تردد با سرعت بالا در پیچ ها می‌تواند از بروز واژگونی تراکتور جلوگیری کند در غیر این صورت شاهد واژگونی، پرت شدن راننده و جان باختن به علت برخورد سر با جسم سخت یا قرار گرفتن و له شدن در زیر تراکتور خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha