ورزشکار جوان شاهرودی نشان طلای دو و میدانی معلولان کشور را برگردن آویخت

شاهرود - ایرنا - رییس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان شاهرود گفت: محمدحسین مزحجی ورزشکار جوان شاهرودی نشان طلای دو و میدانی معلولان در رشته پرتاب وزنه قهرمانی کشور را برگردن آویخت.

حسن شریعتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از مسابقات با شرکت ورزشکارانی از سراسر کشور در رشته پرتاب وزنه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

وی اظهار داشت: مزحجی ورزشکار جوان ۲۰ ساله جویای نام شاهرودی با نوع معلولیت کمر به پایین در کلاس f۵۵ رشته دو و میدانی، پرتاب وزنه بیش از ۲ سال به‌صورت حرفه‌ای فعالیت دارد.

وی افزود: مزحجی ورزشکار توانمند معلول شاهرودی با پرتاب وزنه به میزان هشت متر و ۷۶ سانتیمتر نشان طلا و مقام نخست قهرمانی کشور در این رشته ورزشی را از آن خود کرد.

رییس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان شاهرود گفت: این ورزشکار، پارسال در چهار مسابقه قهرمانی استانی و همچنین کشوری در رده جوانان و بزرگسالان شرکت کرد، یک نشان نقره و یک مقام چهارمی را به دست آورد. 

رییس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان شاهرود ابراز داشت: تمرین‌های حرفه‌ای این ورزشکار علاقه‌مند زیر نظر محمد مصدریان برنامه ریزی، مدیریت و مربیگری می‌شود.  

شریعتی با اشاره به اینکه برای ورزش و تمرین‌های فشرده این جوان باید شرایط خاص و ویژه‌ای فراهم شود، ادامه داد: این ورزشکار با کمترین امکانات از تجهیزات ورزشکاران سالم در این رشته استفاده می‌کند.

شهرستان شاهرود تعداد ۳۰ ورزشکار جانباز و معلول دارای کارت بیمه ورزشی فعال دارد که از این تعداد ۲۰ تن خانم هستند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha