۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۴۹
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84831105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادفات در ساوه ۱۱ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت

۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۴۹
کد خبر: 84831105
تصادفات در ساوه ۱۱ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت

ساوه - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه از وقوع سه حادثه ترافیکی در محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه خبر داد و گفت: این تصادفات ۱۱ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

«بهرام صیدی» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در ساعت ۱۴:۴۷ شنبه یکم مرداد ماه واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از برخورد خودروهای پراید و پژو در آزادراه ساوه-تهران، نزدیک پل الغدیر دریافت کرد.

وی بیان کرد: تیم های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ پرندک و زاویه و همچنین تیم امدادی هلال احمر زرندیه جهت امدادرسانی به هفت مصدوم این تصادف اعزام شدند.

صیدی افزود: مصدومان این حادثه ترافیکی بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت فاطمه (س) رباط کریم منتقل شدند. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه گفت: در حادثه دوم تیم عملیاتی اورژانس پایگاه کیلومتر ۸۴ آزادراه ساوه-همدان به یک مورد امدادرسانی حادثه ترافیکی در نوبران، جاده بیات، ابتدای روستای بایخان اعزام و یک تیم امدادی آتش نشانی نیز به علت آتش سوزی خودرو به محل حادثه فراخوان شد که تنها مصدوم این حادثه که راننده خودرو و خانمی ۲۳ ساله بود بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد. 

وی تصریح کرد: یک مورد حادثه ترافیکی دیگر که واژگونی پراید در محور بوئین زهرا، روبروی مجتمع خورشید بود به واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارش شد، بلافاصله‌ تیم های عملیاتی اورژانس امانیه و تیم امدادی هلال احمر رنگرز به محل حادثه اعزام شدند.

صیدی عنوان کرد: سه تن از مصدومان این حادثه بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند که متاسفانه یک تن دیگر نیز در این حادثه ترافیکی به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه های اولیه حادثه فوت شد. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha