۲ مرداد ۱۴۰۱، ۷:۰۷
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84831046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: شهرداری های البرز طرح های عمرانی را با خلاقیت پیش ببرند

کرج - ایرنا- معاون عمرانی استانداری البرز با اشاره به مشکلات مالی شهرداری ها گفت : انتظار می رود مدیران شهری در این استان پروژه ها و طرح های عمرانی را با خلاقیت و ابتکار عمل پیش ببرند.

به گزارش ایرنا، امیر جاویدپور شامگاه شنبه در آیین افتتاح قطعه سوم بزرگراه مهرشهر کرج افزود: چند سالی است که وضعیت مالی شهرداری ها در کشور از جمله البرز مناسب نیست و بودجه ای که برای پروژه های عمرانی پیش بینی می شود ، تحقق نمی یابد.

وی ادامه داد: در این شرایط بودجه ای حتی در بیشتر شهرها طرح های تفضیلی و جامع سبب مشکلاتی از جمله در حوزه حمل و نقل و ترافیک می شود.

جاویدپور اظهار داشت : براین اساس در بحث روان سازی ترافیکی باید به مهندسی و اصلاح معابر روی آورد و با کمترین هزینه ترافیک شهری را روان و مشکلات شهروندان را کاهش داد.

علی قاسم پور سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در این آیین گفت : امیدواریم  اجرای قطعه سوم بزرگراه مهر شهر کرج که به صورت جهادی در شورای ششم انجام شد سرآغاز برای اجرای پروژه های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد جهادی باشد.

وی ادامه داد: مردم از مدیریت شهری انتظار دارند طبق شان و منزلت آنان پروژه های عمرانی اجرا و خدمات ارائه شود که مدیریت شهری کرج در دور ششم شورا این مطالبه شهروندان را با جدیت دنبال می کند.

قاسم پور تاکید کرد: نگاه ویژه به محله های محروم و کم برخوردار یکی از مهمترین برنامه های مدیریت ششم شهر کرج است ضمن آنکه برای رفع مشکلات و عقب ماندگی ها برنامه ریزی کرده ایم .

قطعه سوم بزرگراه مهر شهر کرج به طول یک هزارو۸۰۰ متر با حضور مسوولان استانی و مدیریت شهری کرج افتتاح شد.

این بزرگراه هسته مرکزی شهر کرج را به منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و شهرک های مسکونی جنوب کرج متصل می کند.

آخرین قطعه این بزرگراه به طول حدود پنج کیلومتر طی امسال و اوایل سال آینده تکمیل و بهره برداری می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha