حمید رضا طبی مسرور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میز خدمت این شرکت که یکم تیرماه در پی وقوع زمین لرزه های این جزیره به منظور ارایه مشاوره های مهندسی به شهروندان تشکیل شده که در راستای ارتقای سطح ایمنی ساختمان ها در حین ساخت خدمات آن طبق تصمیم هیات مدیره شرکت ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه تا کنون ۴۰ نفر از کیشوندان و صاحبان ساختمان های مسکونی، خدماتی و اداری خدمات مشاوره و مهندسی این میز خدمت بهره مند شده اند افزود: ارایه خدمت و تداوم آن به هموطنان، کیشوندان، سرمایه گذاران و گردشگران جز وظایف قانونی ما است و منحصر به زمان زلزله نبوده نیست.
طبی مسرور یادآور شد: همه شرکت ها و کیشوندان می توانند با مراجعه به این میز از خدمات فنی مهندسی و مشاوره های فکری، علمی و اقتصادی در راستای سالم سازی فضاهای شهری بهره مند شوند.
وی گفت: همچنین طبق تصمیم اعضای هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات در حال رفع نواقص این میز خدمت هستیم و تلاش می شود در کنار افزایش خدمات آن در تمام حوزه های مدیریتی این شرکت، فعالیت های آن را به سمت غیر حضوری سوق دهیم.
کیش - ایرنا - سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: تا کنون ۴۰ کیشوند از مشاوره های کارشناسان ومهندسان میز خدمت مهندسی این شرکت در راستای ارتقای ایمنی و انجام تعمیرات ساختمان های خود بهره مند شده اند.
نظر شما