سفر وزیر کشور به استان فارس برای پیگیری وضعیت سیل‌زدگان استهبان

شیراز-ایرنا-وزیر کشور برای بررسی روند امدادرسانی و دلجویی از خانواده جانباختگان سیل منطقه رودبال استهبان به استان فارس سفر کرد.

به گزارش ایرنا ، در پی جان باختن ۲۱ تن از هموطنان در سیلاب تابستانی عصر جمعه ۳۱تیرماه، احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی قبل با هدف بازدید میدانی منطقه، بررسی روند امدادرسانی و دلجویی از خانواده جانباختگان با استقبال محمدهادی ایمانیه استاندار فارس وارد فرودگاه بین‌المللی شیراز و سپس راهی استهبان شد.

پیش از این، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار فارس بر ضرورت پیگیری قاطع و سریع حادثه سیل شهرستان استهبان تأکید کرد.

 «محمد مخبر» از استاندار فارس خواست تا با تشکیل کمیته‌ای با ترکیب مسئولان مربوطه، ضمن بررسی دقیق حادثه و تشخیص قصورات احتمالی، خسارات مالی و جانی وارده به مردم در اسرع وقت جبران شود.

معاون اول رئیس جمهور در این تماس تلفنی بر ضرورت بسیج تمامی امکانات و ظرفیت ها جهت یافتن مفقودین و تسکین آلام داغ دیدگان تأکید کرد.

در پی بارش شدید باران فصلی عصر روز گذشته در ارتفاعات بین نیریز و استهبان و طغیان روخانه و جاری شدن سیل در این منطقه، تاکنون ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مفقود شده است.

استهبان در فاصله ۱۷۴ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha