۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84830753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نایب رییس شورای شهر همدان: کمپ‌های اقامتی ارزان قیمت برای مسافران ایجاد شود

همدان- ایرنا- نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان خواستار ایجاد کمپ‌های اقامتی ارزان قیمت برای مسافران شد و گفت:با ایجاد این کمپ‌ها با دریافت هزینه ناچیز از مسافران بحث نگهداری این اماکن و نیروی انسانی نیز تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا «سعید نظری» روز شنبه در نشست بررسی "اسکان مسافران تابستانی و نصب چادر در پارک‌ها اظهار داشت: در هیچ کجای دنیا اقامت مسافران به این شکل در چادرهای مسافرتی وجود ندارد و این شیوه در کشور ما وجود دارد و همدان نیز از این موضوع مستثنی نیست.

نایب رییس شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه باید تدابیری به منظور ساماندهی مسافران و نصب چادر در پارک‌ها اندیشیده شود، گفت: اقداماتی از سوی شهرداری همدان در پارک‌های ورودی شهر برای این منظور انجام شده اما کافی نیست و باید از تجربه موفق سایر شهرها از جمله اصفهان کمک گرفت.

نظری خاطرنشان کرد: باید مکان‌های استانداردی به همراه زیرساخت‌های بهداشتی برای اقامت مسافران در شهر اختصاص داده شود تا شاهد برپایی چادر در نقاط مختلف شهر و به ویژه پارک‌ها نباشیم.

وی با قدردانی از برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری برای اسکان مسافرین گفت: در این ۲ ماه باقی‌مانده همچنان با پیگیری‌ها و برنامه‌های خوب و موثر می‌توانیم خدمات زیادی به مردم و مسافران ارایه دهیم.

این عضو شورای شهر همدان یادآور شد: با توجه به اهمیت گردشگری و جذابیت‌های همدان در موضوع اقامتی، متاسفانه در سال‌های گذشته ترک ‌فعل اتفاق افتاده و برای جبران آن همه دستگاه‌های اجرایی در کنار شهرداری و شورا در این خصوص وظایفی دارند که باید به جدیت پیگیر آن باشند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه ساماندهی مسافران و گردشگران فقط هزینه مالی نیست، گفت: این مهم تنها مدیریت درست را می‌طلبد و در این صورت بسیاری از مشکلات و معضلات حل خواهد شد.

وی خواستار ساماندهی اقامت در هتل‌ها در زمان ترافیک ورود مسافر به شهر شد و ادامه داد: باید در این خصوص نیز کمک به رونق هتل‌ها داشته باشیم چراکه اکنون چند هتل کوچک با هزینه‌های قابل قبول برای اسکان مسافران نیز در شهر احداث شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha