۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 84830538
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچیان در اصفهان به پرداخت ۴.۷ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند

اصفهان – ایرنا – مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از محکومیت متهمان سه پرونده تخلف بدلیل قاچاق کالا و انجام ندادن تعهدات ارزی خود به پرداخت چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی اصفهان، علی‌اکبر مختاری روز شنبه افزود: این پرونده‌ها شامل قاچاق لوازم خانگی در خمینی‌شهر، قاچاق لپ تاپ و لوازم جانبی در نطنز و یک شرکت خصوصی در اصفهان بدلیل انجام ندادن تعهدات ارزی است.

وی اظهار داشت: بدنبال گزارش یکی از بانک‌های عامل اعطای تسهیلات ارزی مبنی بر  اجرا نکردن تعهدات یک شرکت خصوصی در اصفهان در قبال ارز دریافتی، پرونده‌ای تشکیل و به شعبه ۹ بدوی ارجاع و با توجه به اظهارات متهم پرونده مبنی بر رفع بخشی از تعهدات ارزی شرکت مذکور به پرداخت مابه‌التفاوت نرخ ارز به میزان ۲ میلیارد و ۳۲۹ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۲۵۰ ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: پس از قطعیت رای صادر شده، پرونده به واحد اجرای احکام ارسال و جریمه مقرر در رای پرونده وصول و به خزانه کشور واریز شد.

وی ادامه داد: همچنین ماموران انتظامی خمینی‌شهر در بازرسی از یک انبار در این شهرستان، تعدادی ماشین لباسشویی خارجی بدون مستندات گمرگی را به ظن قاچاق، توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل دادند.

مختاری افزود: این پرونده به شعبه بدوی اداره تعزیرات حکومتی خمینی شهر ارجاع و متهم علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت جزای نقدی به میزان یک میلیارد و ۴۴۲ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۷۲۰ ریال به خزانه کشور محکوم شد.

وی همچنین به رسیدگی یک پرونده قاچاق لپ تاپ و لوازم جانبی آن از داخل یک دستگاه خودرو در شهرستان نطنز اشاره کرد که متهم علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت جزای نقدی به میزان یک میلیارد و ۹۹۷ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۹۲۷ ریال به خزانه کشور محکوم شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha