۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۰۶
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84830462
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر دومین دوره مسابقات شطرنج جام «مکریان» در بوکان مشخص شدند

مهاباد - ایرنا - دومین دوره مسابقات شطرنج سریع ، برق آسا (رتید) و آزاد بین‌المللی جام «مکریان» با معرفی نفرات برتر هر رده سنی به کار خود در بوکان خاتمه داد.

مسوول برگزاری مسابقات و دبیر هیات شطرنج بوکان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دومین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام موکریان با حضور ۱۸۵ ورزشکار پس از ۱۱ دور رقابت در طی ۲ روز به پایان رسید.

اسماعیل عبدالقادری اظهار کرد: در این دوره از مسابقات « محمد میران خادمی» از تهران به مقام نخست دست یافت و «صاحبعلی عطانژاد» از آذربایجان شرقی و « احسان محمدی» از آذربایجان غربی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در رده درجه بین المللی ریتینگ کمتر از یک هزار و ۹۰۰، « ریژوان رحمانی زاده» از استان کردستان در جایگاه نخست قرار گرفت.

عبدالقادری اضافه کرد: نفر برتر دارای درجه بین المللی ریتینگ کمتر از یک هزار و ۸۰۰ به «سیداسماعیل بدیهی» از آذربایجان شرقی رسید و «ماردین سلیمی» از کردستان به عنوان نفر برتر دارای درجه بین المللی ریتینگ کمتر از یک هزار و ۷۰۰ دست پیدا کرد.

نفرات برتر دومین دوره مسابقات شطرنج جام «مکریان» در بوکان مشخص شدند

وی بیان اینکه جایگاه نخست رده پیشکسوتان بالای ۵۰ سال به « حبیب نصرالهی» از آذربایجان غربی رسید، گفت: در رده سنی هشت سال پسران نیز « ژیوان پوینده»  از استان کردستان عنوان نخست را کسب کرد و جایگاه برتر رده سنی هشت سال دختران نیز به «ثمین عبدالهی» از آذربایجان شرقی رسید.

دبیر هیات شطرنج بوکان اضافه کرد : عنوان برتر رده سنی ۱۰ سال پسران به « ماهان امیری»  از کرمانشاه و نفر برتر رده سنی ۱۰ سال دختران به « ملودی فرهنگ»  از کردستان تعلق گرفت.

وی افزود: نفرات برتر رده سنی ۱۲ سال نیز پسران به « عرشیا علاقه مند» از آذربایجان غربی، رده سنی ۱۲ سال دختران به « ویان شیخ آقایی» از آذربایجان غربی، رده سنی ۱۴ سال پسران به «سینا رضایی پور» از گیلان و رده سنی ۱۴ سال دختران به « درسا ساعدی»  از کردستان رسید.

وی بیان کرد: نفرات برتر رده سنی ۱۶ سال پسران و دختران به ترتیب به « سروش روشنی»  و «سارینا  رحیمی» هر دو از آذربایجان غربی رسید.

دومین دوره مسابقات شطرنج جام مکریان با حضور ورزشکارانی از استان های مختلف کشور و اقلیم کردستان عراق در بوکان برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha