۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۲۶
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 84829880
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار همدان: رسانه‌ها باید منادی وحدت و انسجام باشند

همدان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: رسانه ها باید مثل همیشه باید منادی وحدت و طنین افکن صدای انسجام در استان باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن رضانیا روز جمعه در جشن بزرگ کرامت قلم اظهار داشت: طنین افکن شدن وحدت و انسجام در فضای استان به نفع مردم همدان است.

وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن سفر هیات دولت به استان همدان، وجود وحدت و انسجام سبب جذب اعتبار مناسب در این سفر برای توسعه استان و رفاه مردم می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تصریح کرد: امروز بسیاری از مدیران‌ سابق که در دوران‌ مسوولیت با وجود فرصت، امکانات و اعتبار مناسب کوتاهی و کم‌کاری کردند، مدعی و مطالبه گر شدند.

رضانیا افزود: برای نمونه طرح آبرسانی به همدان در طی ۱۸ سال ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با روی کار آمدن دولت مردمی و حمایت استاندار همدان در این مدت کوتاه ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی اضافه کرد: امروز با بهره گیری از ابزار رسانه به مردم اطلاع می دهیم که نگران تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم بوده و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: با همت استاندار دولت مردمی با وجود همه موانع در زمینه آب شرب همدان و دیگر شهرها ۵۰ درصد پیشرفت داشته ایم.

رضانیا خاطر نشان کرد: وضعیت استان همدان از نظر مسکن به علت کم کاری و پیگیری نکردن مسوولان سابق نامناسب بوده و رتبه ۳۱ کشور را داشت.

وی افزود: به همت دولت مردمی و در مسیر حرکت به سمت ایران قوی، با تلاش استاندار همدان هم‌ اینک همدان در رتبه پنجم قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اضافه کرد: همدان از نظر ثبات امنیتی و سیاسی رتبه برتر کشور را دارد به گونه ای که در جریان‌ اجرای طرح  مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها، با وجود تلاش معاندان نظام هیچگونه اعتراض و ناامنی نداشتیم.

رضا نیا درباره کرامت قلم گفت: قرآن این معجزه جاودان با قلم و نوشتن به بشریت ارائه شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha