۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۹
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84829797
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری در دست تدوین است

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون سند پیشگیری از سه آسیب اجتماعی در استان تدوین و به تصویب رسیده است و سند دیگر آسیب‌ها نیز در حال تدوین است که پس از تصویب در کارگروه برای اجرا ابلاغ می‌شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، محسن حسین‌میرزایی در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده این استان اظهار داشت: برای برطرف کردن هر مشکلی باید در ابتدا علل و ریشه‌های آن را شناسایی و سپس راه‌حل های عملیاتی و قابل اجرا ارائه کرد.

وی افزود: در شکل‌گیری هر آسیب اجتماعی، حلقه‌های متعددی دخیل هستند و باید موثرترین آن را شناسایی کرد و تدابیر لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، آموزش را مهم‌ترین اقدام برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: آموزش، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی آحاد جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر این آموزش‌ها در سنین کودکی و نوجوانی صورت گیرد موثرتر واقع می‌شود.

حسین‌میرزایی به نقش مهم خانواده‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: خانواده اولین و مهم‌ترین جایگاهی است که می‌تواند اساسی‌ترین نقش را در پیشگیری آسیب‌ها ایفا کند از همین رو باید به خانواده به عنوان یک نهاد مقدس و تاثیرگذار توجه ویژه شود.

وی با تاکید بر هم‌افزایی دستگاه‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: با عزم همگانی می‌توان آسیب‌های اجتماعی را در استان کاهش داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha