۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 1367
کد خبر: 84829795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان: خشن نمایش دادن پلیس در جامعه توطئه است

کاشان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان خشن نمایش دادن پلیس در جامعه را یک توطئه دانست و گفت: پلیس بر پایه قانون فعالیت می‌کند و به افراد مشاوره می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر با تاکید بر اینکه کار پلیس باید ارشاد مهربانانه توام با تفهیم عاقلانه باشد، افزود: پلیس برای متجاسران نیز باید تنبیه عاقلانه داشته باشد.

وی با تقدیر از پلیس امنیت اخلاقی گفت: افرادی که در فضای مجازی و رسانه‌ها فعالیت‌های پلیس را بد توجیه و جلوه می‌دهند، بصیرت ندارند.

خطیب جمعه کاشان با اشاره به جمع‌آوری لباس‌هایی با نماد شیطان‌پرستی، گفت: نوجوانان و جوانان نماز می‌خوانند اما روی لباس‌هاشان نماد شیطان‌پرستی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی پلیس اخلاقی را امنیت خانواده‌های متدین، مدل لباس، آرایش و نشست‌های دورهمی که اسلام حاکم باشد، دانست و از کمک و همکاری اصناف، نهادها، سازمان‌ها، اداره‌ها و مسوولان  به پلیس را خواستار شد تا خانواده‌ها در امنیت کامل بسر ببرند.

وی با اشاره به روز خانواده و بازنشستگان گفت: افرادی که به والدین خود در سن پیری احترام نمی‌گذارند، آتش ابدی را برای خود هموار می‌کنند و در این دنیا نیز خیر نمی‌بینند.

امام جمعه کاشان با توجه به هزینه‌ نگهداری افراد مسن در آسایشگاه‌های سالمندان از هیات‌های مذهبی خواست بخشی از غذاهای نذری را به این آسایشگاه‌ها اهدا کنند.

وی با یادآوری پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران افزود: رهبر معظم انقلاب نماز جمعه را یک نهاد حاکمیتی دانسته‌اند، یعنی نهادی مردمی، انقلابی و جهادی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha