قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در استقبال از رییس جمهور

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک از حضور با شکوه و پرشور مردم استان در استقبال از رییس جمهور قدردانی کردند.

در این پیام که نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: مردم مومن، انقلابی و قدرشناس استان مرکزی با استقبال پرشور و کم نظیر خود از رییس جمهور مردمی و هیات دولت جهادی برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار سرزمین آفتاب رقم زدند.

در ادامه این پیام آمده است: شور و شوق ایجاد شده در اقشار مردم استان مرکزی به خصوص در خمین و اراک در حمایت از رییس‌جمهور محترم و هیات دولت و ابراز شادمانی از سفر پر خیر و برکت حضرت آیت الله رییسی به این استان نمادی وصف‌ناپذیر از اتحاد و همدلی را از خود به جای گذاشت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانبان، از آحاد مردم شریف استان به ویژه مردم انقلابی و قدرشناس شهرستان‌های خمین و اراک، نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، شورای تامین، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ائمه محترم جمعه، علما و روحانیت معزز، فرمانداران ،نخبگان، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای اراک و خمین و تمامی اقشار مختلف استان که با اتحاد و همدلی خود در زمینه سازی، استقبال، بازدیدها، جلسات و نشست های مرتبط با این سفر خاطره ساز همکاری و همراهی داشته و جلوه هایی ماندگار از پیوند دولت و امت را به یادگار گذاشتند، تقدیر و تشکر می نماییم.

در ادامه این پیام آمده است: همچنین از نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه، بسیج، امنیتی، قضایی، اطلاعاتی و سایر دستگاه‌های اجرایی که با تلاش های شبانه روزی خود میزبانی شایسته‌ای برای رییس جمهور و هیات دولت را رقم زدند و خبرنگاران و اصحاب رسانه که در پوشش خبری برنامه‌های مختلف رییس جمهور و هیات دولت در نقاط مختلف استان حضور داشتند تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

رییس جمهور در بیست نهمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح روز جمعه ۳۱ تیر به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت وارد استان مرکزی شد.

دیدار با مردم خمین، بازدید از بیت تاریخی امام راحل و چند واحد صنعتی در این شهر، دیدار با نخبگان، دیدار با مردم اراک، بازدید از چند واحد صنعتی این شهر ، شرکت در نشست شورای اداری استان و شرکت در نشست خبری برنامه‌های رییس جمهور در سفر یک روزه به استان مرکزی بود.

این سفر توسط بیش از ۲۰۰ نفر عوامل رسانه‌ای شامل خبرنگار، عکاس، تصویربردار و عوامل پشتیبانی صدا و سیما پوشش خبری و تصویری داده شد و چند برنامه از جمله سخنرانی در جمع مردم استان مرکزی، نشست شورای اداری و نشست با خبرنگاران به صورت مستقیم از شبکه استانی (آفتاب) پخش شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha