درخواست روسای هیات‌های جودو کشور از معاون وزارت ورزش: با متخلفان برخورد قضایی کنید

تهران- ایرنا- روسای هیات‌های جودوی سراسر کشور با حمایت از رئیس این فدراسیون، از معاون وزارت ورزش و جوانان خواستند تا با منخلفان برخورد قضایی صورت بگیرد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون جودو، مجمع عمومی سالانه فدراسیون جودو روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در پایان مجمع، تمام اعضا حاضر در جلسه با ارائه نامه رسمی که به امضا آنها رسیده بود، حمایت خود را از آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اعلام کردند و از مسولان وزارت ورزش و جوانان درخواست کردند تا با افرادی که با بی‌اخلاقی نسبت به تخریب شخصیت حقیقی و حقوقی ارکان فدراسیون جودو با تشکیل سایت و اقدامات سخیف در فضای مجازی و راه اندازی گروه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کنند تا حرکت پرانگیزه جامعه جودو را مختل کنند و همچنین با افرادی که بدون هماهنگی فدراسیون جودو و کسب مجوز از شورای برون مرزی منافع شخصی خود را برمنافع ملی ترجیح داده و با بی اعتنایی به وضعیت جامعه جودوی ایران در میادین رسمی بین المللی حضور می‌یابند، برخورد قضایی و قانونی لازم را انجام دهد.

متن نامه به شرح ذیل است: 

جناب آقای محمد رضا پولادگر ریاست محترم مجمع عمومی سالیانه فدراسیون جودو

درخواست روسای هیات‌های جودو کشور از معاون وزارت ورزش: با متخلفان برخورد قضایی کنید

همانگونه که مستحضر هستید، فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران حدود سه سال است که مورد تعلیق ظالمانه از سوی فدراسیون جهانی جودو قرار گرفته است. لیکن در این مدت رئیس فدراسیون آرش میراسماعیلی از هیچ تلاشی برای احقاق حق و حقوق جودوی ایران دریغ نکرده است. رشد چشمگیر و مستند آمار فعالیتهای مبرهن عملکرد مثبت و موفق فدراسیون جودو در زمان تعلیق و پاندمی کرونا است. 

افزایش آمار جودوکاران در سامانه رسمی فدراسیون جودو از ۶۰ هزار نفر در پایان اسفند سال ۱۳۹۷ به ۱۰۸ هزار و ۸۵۰ نفر تا خرداد سال جاری دلیل روشن این ادعا است.

ضمن حمایت و تقدیر از عملکرد رئیس فدراسیون جودو و مجموعه مدیریتی فدراسیون، انتظار می‌رود با افرادی که در این مدت با بی‌اخلاقی نسبت به تخریب شخصیت حقیقی و حقوقی ارکان فدراسیون با تشکیل سایت و اقدامات سخیف در فضای مجازی و راه اندازی گروه های مختلف در شبکه های اجتماعی تلاش مزبوهانه زیادی را برای توقف حرکت پویا و پرانگیزه جامعه جودو انجام داده‌اند برخورد قانونی صورت پذیرد.

همچنین افرادی که بدون هماهنگی فدراسیون جودو و کسب مجوز از شورای برون مرزی، منافع شخصی خود را بر منافع ملی ترجیح داده و در شرایطی که جامعه جودوی ایران دلیل دفاع از ارزشی ها نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد بی مهری و واقع شده است، صرفاً به جهت رفع از دست دادن کرسی خود با بی‌اعتنایی به وضعیت جامعه جودوی ایران در میادین رسمی بین المللی حضور یافته‌اند مورد مواخذه قرار گرفته و با آنها برخورد قضایی و قانونی لازم صورت پذیرد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha