معاون پارلمانی رئیس جمهور با خانواده شهید لطیفی در خمین دیدار کرد

اراک - ایرنا - سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در بدو ورود به خمین زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با خانواده شهید محمدطاهر لطفی دیدار کرد.

به گزارش ایرنا،  سید محمد حسینی روز جمعه در دیدار با خانواده شهید محمدطاهر لطفی از شهدای دوران دفاع مقدس خمین گفت: شهدا در طول تاریخ برای حفظ کرامت اسلام رشادت و ایثارگری های بسیاری نشان دادند.

وی ادامه داد: شهدا با دعا و مناجات با خدا توانستند مسیر حق را پیدا کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سلوک و روش زندگی شهدا باید برای نسل جوان تبدیل به فرهنگ شود و کم کاری در این زمینه از طرف ما است.

حسینی تاکید کرد: نسل نوجوان و جوان دارای فطرت پاک هستند و اجرای سرود فرمانده و حضور پرشور مردم در برنامه غدیر این مسئله را تایید می‌کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در بدو ورود به خمین در گلزار شهدای این شهرستان حضور پیدا کرد و سپس با خانواده شهید لطفی دیدار کرد.

شهید محمد طاهر لطفی یکی از ۱۲ سردار شهید خمین است که در منطقه شلمچه و عملیات رمضان به شهادت رسید.

بازدید از بیت تاریخی امام راحل،  برخی طرح های عمرانی،تاریخی و اقتصادی، سخنرانی در نماز جمعه، دیدار چهره به چهره و حضور در  نشست شورای اداری برنامه های سفر یک روزه معاون پارلمانی رئیس به خمین است.

شهید محمد طاهر لطفی یکی از ۱۲ سردار شهید خمین است که در ۲۳ تیرماه ( ۲۲ رمضان) ۱۳۶۱ در منطقه جنگی شلمچه در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی و شماری از اعضای هیات دولت،  رئیس جمهور را در سفر به استان مرکزی همراهی می‌کنند.

از روز گذشته ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها در نقاط مختلف استان تشکیل شده است تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادات، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.

رئیس جمهور در فرودگاه اراک پس از گفت و گوی کوتاه تلویزیونی به خمین سفر می‌کند و ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مصلی این شهر با مردم زادگاه امام راحل دیدار دارد و پس از آن بازدیدهایی از مکان‌های مختلف در استان مرکزی برای ایشان برنامه‌ریزی شده که بعد از سفر به خمین انجام می‌شود.  

دیدار مردمی آیت الله رئیسی در شهر اراک نیز از ساعت ۱۷ در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود و دیدار با نخبگان، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان مرکزی است.

استان مرکزی با یک میلیون ۶۰۰ هزار نفر جمعیت، یک و ۸۲ صدم درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده‌ است و دارای ۱۲ شهرستان و ۳۲ شهر است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha