۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۴:۱۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84829376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان در جنوب کرانه باختری

تهران- ایرنا- منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست در جنوب کرانه باختری به فلسطینیان حمله کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به اهالی منطقه «تل ارمیده» واقع در مرکز شهر الخلیل حمله کردند و با آنها درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، شمار دیگری از شهرک نشینان صهیونیست به تعدادی از چوپانان فلسطینی در منطقه «مسافر یطا» واقع در جنوب الخلیل حمله کردند.

در همین حال صبح پنجشنبه نیز گروهی از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت شدید نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی در قدس اشغالی یورش بردند.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطینی روز پنجشنبه در فراخوانی خواستار حضور و تجمع گسترده مردم فلسطین روز جمعه در مسجد مقدس الاقصی شدند.

تعرض شهرک‌نشینان افراطی تحت تدابیر امنیتی پلیس و حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تقریبا به رخدادی روزمره تبدیل شده است.

نیروهای اشغالگر اسرائیلی روز پنجشنبه در یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، چندین فلسطینی را زخمی و بازداشت کردند.

خبرگزاری وفا اعلام کرد که نیروهای اشغالگر به شهرهای جنین، رام الله، نابلس و البیره یورش بردند و با شلیک گلوله و گاز اشک آور به سمت فلسطینی‌ها، سه نوجوان را زخمی و ۱۱ نفر دیگر را بازداشت کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha