والیبال در انتظار شگفتی ایران، پرسپولیس در صف پرواز

تهران- ایرنا- اخبار منتشر شده در خروجی گروه ورزش ایرنا در روز سی‌ام تیر بر محور مسابقه والیبال ایران در لیگ ملت‌ها و نقل و انتقالات فوتبال در جریان بود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم ملی والیبال ایران با تیم لهستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت های اروپا یکی از مهمترین سوژه های خبری روز سی‌ام تیرماه بود. این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد. «والیبال ایران، یک تیم و یک افتخار» عنوان گزارشی بود که به عملکرد والیبال ایران در لیگ ملت ها پرداخته است. در این گزارش آمده است: هر نتیجه‌ای که تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان کسب کند نمی‌توان عملکرد فوق‌العاده این تیم را در لیگ ملت‌ها نادیده گرفت و باید این عملکرد را مورد تقدیر قرار داد. متن کامل گزارش در اینجا قابل استفاده است.

والیبال در انتظار شگفتی ایران، پرسپولیس در صف پرواز

سفر محمدرضا داورزنی به لهستان برای حمایت از تیم ملی والیبال ایران دیگر خبری بود که روز پنج‌شنبه در خروجی ایرنا قرار گرفت. متن کامل این خبر در لینک قابل دسترسی است. همچنین در این روز خبر صعود تیم ملی والیبال ایتالیا به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها منتشر شد که متن این خبر در لینک قابل دسترسی است.

احتمال انتقال امین قاسمی‌نژاد به تیم آلومینیوم اراک از دیگر اخباری بود که در روز سی تیرماه  منتشر شد. در این خبر آمده است: یکی از مقاصد احتمالی قاسمی‌نژاد تیم فوتبال آلومینیوم اراک است. سیدمهدی رحمتی برای حضور قدرتمند آلومینیوم در لیگ بیست و دوم به‌دنبال خرید یک مهاجم است و شاید یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها بازیکن استقلال تهران باشد. تنها مشکل قاسمی‌نژاد برای حضور در اراک مبلغ بالای قرارداد وی است. متن کامل این خبر در لینک قابل استفاده است.

والیبال در انتظار شگفتی ایران، پرسپولیس در صف پرواز

قاسمی‌نژاد به همراه چند بازیکن جوان دیگر در لیست خروجی ساپینتو قرار داشتند. یکی از این بازیکنان فردین رابط بو.د که صبح امروز  قرارداد خود را با استقلال تهران فسخ کرد. متن کامل خبر را در اینجا بخوانید.

والیبال در انتظار شگفتی ایران، پرسپولیس در صف پرواز

تیم استقلال تهران اردو آماده سازی خود را در ترکیه برگزار کرده و به دنبال ۲ بازی دوستانه است.دیدار دوم تیم استقلال با یکی از تیم‌های سوپر لیگ ترکیه است. شاگردان ریکاردو ساپینتو در حالی در ادامه اردو به مصاف تیم «فاتح کاراگمرک» خواهند رفت که هدایت این تیم بر عهده «آندره‌آ پیرلو» ستاره نامدار و سرمربی اسبق تیم فوتبال یونتوس است. متن کامل خبر در لینک آمده است.

والیبال در انتظار شگفتی ایران، پرسپولیس در صف پرواز

در حالی که استقلال اردو تدارکاتی خود را در کشور ترکیه می گذراند روز سی‌ام تیر خبر رسید که تیم پرسپولیس نتوانست به این کشور سفر کند و به خاطر مشکلات پروازی اردو آنان به صورت موقت در ترکیه لغو شد. متن کامل خبر تعلیق سفر پرسپولیس در این لینک می خوانیم.

والیبال در انتظار شگفتی ایران، پرسپولیس در صف پرواز

انتقاد سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد هیات رییسه فدراسیون فوتبال از دیگر اخباری بود که در خروجی خبرگزاری قرار گرفت. بیژن ذوالفقارنسب گفت: مجموعه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عملکرد ضعیفی در این مدت از خود بر جای گذاشته‌اند؛ فدراسیون در مجموع ضعیف بوده و تصمیمات نامشخصی گرفته می‌شود. متن کامل گفت وگو ذوالفقار نسب در لینک آمده است.

والیبال در انتظار شگفتی ایران، پرسپولیس در صف پرواز

نفی دودستگی در تیم ملی از جمله اخباری مهمی بود که روز پنج‌شنبه به نقل از معون وزیر ورزش و جوانان منتشر شد. سینا کلهر  معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون تکواندو گفت: اختلاف نظر در تیم ملی فوتبال ایران شاید وجود داشته باشد اما دودستگی در این تیم نیست. متن کامل خبر در اینجا قابل خوانش است.

کسب مدال طلا توسط نوجوان وزنه‌بردار ایران در رقابت های قهرمانی آسیای ازبکستان از دیگر اخبار مهم روز سی تیر بود. در این روز امیرحسین قربانی و ایلیا صالحی‌پور به سکوی دسته ۸۱ کیلوگرم رسیدند. متن کامل خبر در لینک آمده است.

والیبال در انتظار شگفتی ایران، پرسپولیس در صف پرواز

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha