عمده مطالبات مردمی از وزارت کشور در ارتباط با کمیسیون ماده ۱۰۰ است 

اراک - ایرنا - نماینده تام الاختیار و رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور گفت: عمده مطالبات مردم در حوزه وزارت کشور همزمان با سفر هیات دولت به استان مرکزی در ارتباط با کمیسیون ماده ۱۰۰ و حوزه شهرداری است.

علی طالبی روز پنجشنبه در محل میز ارتباطات مردمی در سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: میز ارتباطات مردمی که در آستانه سفر رئیس جمهور در همه استان‌ها تشکیل می‌شود درخواست‌های مطرح شده از سوی مردم، مورد بررسی و کارشناسی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: این مهم در سامانه‌ای قرار می‌گیرد که در فرآیند امور می‌توان پیگیری و به ساختارهای مختلف ارجاع داد.

رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور اظهار داشت: طبق ارزیابی صورت گرفته در سراسر کشور در بخش اجراییات،حدود ۴۰ درصد درخواست‌ها در حال پیشروی  و به نظر می رسد در یک فرآیند ۶ ماهه تمام موارد انجام شود.

طالبی بیان داشت : وزارت کشور در  چندین حوزه شهرداری و دهیاری، احزاب و گروه‌های صنفی، تشکل های مردم نهاد، بحران، حوزه امنیتی و ثبت احوال فعال و این میز خدمت در روزهای پنجشنبه و جمعه برپا است.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با یک عقیده خدمت رسانی پای کار هستند و بیشتر نظر رئیس جمهور بر این است که کارها طبق قانون و در جای خود انجام شود.

رئیس جمهور در بیست و نهمین سفر استانی خود روز جمعه ۳۱ تیرماه جاری به استان مرکزی سفر می‌کند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت از قطب‌های مهم صنعتی و کشاورزی کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha