۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84828925
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۳ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بجنورد افتتاح شد 

بجنورد-ایرنا- سه آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای با سرمایه گذاری بخش خصوصی عصر امروز (پنجشنبه) با حضور معاون آموزش، پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و جمعی از مسوولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آموزشگاه آزاد در رشته بورس و ارز دیجیتال از جمله طرح هایی بود که امروز در بجنورد افتتاح شد و امید می رود پاسخگوی نیاز متقاضیان به فراگیری به آموزش در این رشته باشد.  

این آموزشگاه در زمینه امور مالی و بازرگانی فعال است و چالش های این حوزه در شهرستان بجنورد را با برگزاری کلاس های بورس و ارز دیجیتال پاسخ می دهد.

آموزشگاه چاروق دومین مرکزی بود که امروز در بجنورد افتتاح شد. این آموزشگاه در رشته صنایع چرم، صنایع دستی(چوب، فلز و سفال)   فعال و اولین آموزشگاه آزاد در رشته دوخت چرم در خراسان شمالی است.

 مجموعه آموزشی، فرهنگی و هنری عمیق بجنورد هم اقدام به راه اندازی آموزشگاه کرده است که این آموزشگاه آزاد در زمینه آموزش هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، معماری، مدیریت صنایع ساختمان و امور اداری به بهره برداری رسید.

 امروز همچنین با حضور معاون آموزش، پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،  مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت ماشین سازی پارس صنعت در شهرک کارگاهی بجنورد نیز افتتاح شد.

فعالیت این مرکز آموزشی در زمینه ماشین ابزار از جمله تراشکاری، فرز و متالوژی است.  

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سفر ۲ روزه به خراسان شمالی در شهرهای فاروج، بجنورد و اسفراین حضور یافت.  

مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار و بین کارگاهی با هدف ارتقای مهارت و کاهش هزینه‌های جانبی تولید، استفاده بهینه از امکانات آموزشی برای کارکنان، صیانت از نیروی کار و تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر در دستور کار سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور قرار دارد.

این مراکز با رویکرد گسترش آموزش‌های فنی، مهارتی و تامین نیروی کار ماهر مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی راه‌اندازی می ‌شود.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی ۹ مرکز آموزشی در بخش دولتی دارد و شمار آموزشگاه های بخش خصوصی هم ۱۸۷ باب آموزشگاه است.

خراسان شمالی با ۸۴۶ هزار نفر در شمال شرق کشور واقع است.   

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha