۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84828892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روابط تجاری چهارمحال و بختیاری با بازرگانان عراقی افزایش می‌یابد

شهرکرد- ایرنا- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازارهای کشور عراق گفت: افزایش روابط تجاری هیات‌های اقتصادی و بازرگانان عراقی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله احمدی روز پنجشنبه در آیین گشایش نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ۲۵ نفر از بازرگانان عراقی در قالب فعالان اقتصادی به‌منظور تقویت سرمایه‌گذاری‌های مشترک با ایران وارد استان شدند و به‌همین منظور روابط تجاری بازرگانان استان با عراق و کشورهای همسایه بیشتر و تقویت می‌شود.

احمدی تصریح کرد: در این راستا نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی چهارمحال و بختیاری از طریق ۲۸ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرکرد برپا و توانمندی‌های این استان در حوزه‌های مختلف علمی ارائه داده شد.

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سال گذشته ۲۵۰ هزار تن کال از این استان به خارج از کشور صادر شد.

اسماعیل الله‌دادی تاکید کرد: ۷۵ درصد کالاهای صادراتی چهارمحال و بختیاری شامل لوازم‌خانگی، موکت، سیمان، خوراک آبزیان، دام و طیور، پلاستیک، کولر و مخزن‌های گاز ال. پی. جی. (LPG) به مقصد عراق است.

به گزارش ایرنا، یک هیات تجاری از کشور عراق به‌منظور بررسی راه‌های مشارکت با فعالان دولتی و خصوصی حوزه اقتصادی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد حضور دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha