سطح خدمات اداره‌های ورامین براساس مراجعات مردمی ارتقا یابد

ورامین - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: سطح خدمات اداره‌های ورامین باید بر اساس مراجعات مردمی و نیازهای منطقه ارتقاء پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز پنجشنبه در بازدید از اداره تأمین اجتماعی شهرستان ورامین اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی به دلیل ارتباط مستقیم با منافع مردمی از خدمات متنوعی برخوردار است که در ارائه هر گونه خدمت، اولویت باید منافع جامعه باشد و با نگاه ویژه دولت سیزدهم به این سازمان، ارتقاء خدمت‌رسانی از تأمین اجتماعی انتظار می‌رود.
وی افزود: دسترسی آسان مردم به خدمات تأمین اجتماعی در حوزه‌های مختلف اولویتی است که مسئولان باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند تا شاهد افزایش رضایتمندی مراجعین از این سازمان مهم باشیم.
این مسئول  با اشاره به جمعیت بالای شهرستان ورامین و لزوم ارتقاء سطح ادارات و برخورداری از اختیارات بیشتر، خاطرنشان کرد: سرانه جمعیت ورامین به نسبت نوع ادارات و اختیارات آن متوازن نیست، جمعیت ورامین در سطح یک استان است ولی خدماتی که ادارات به مردم ارائه می‌کنند در سطح یک شهرستان کوچک است از این رو از مدیران استانی درخواست می‌شود تا نسبت به  ارتقاء جایگاه ادارات ورامین اقدامی اساسی کنند.
امام جمعه موقت ورامین بر لزوم آشنایی کارکنان ادارات و نهادها با مراکز دینی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: کارمندان ادارات حضور در نماز جمعه را یک وظیفه بدانند چرا که این حضور منجر به آشنایی بیشتر آنان با مردم شده و می‌تواند بسیاری از گره‌های جامعه را در این اجتماع بزرگ هفتگی بازد کند.
رئیس تأمین اجتماعی ورامین نیز در این دیدار اظهار داشت: شرایط تامین اجتماعی متأثر ازمسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، جمعیت، اقلیمی و سیاست ها و قوانین مصوب  کشور است،اگر کشور در حوزه اقتصادی  رشد و توسعه داشته باشد تامین اجتماعی هم می تواند در ارائه خدمات خود موفق‌تر و گسترده تر عمل کند و رضایت مخاطبان خود را جلب نماید.
مرتضی اردستانی افزود: ورامین به دلیل نزدیکی به پایتخت و برخورداری از جمعیت بالای تحت پوشش تأمین اجتماعی، از شرایط ویژه‌ای برخوردار است و همراهی این سازمان با فعالان حوزه تولید و اشتغال و بنگاه‌های اقتصادی فعال در شهرستان، شرایط مساعدی را برای بیمه‌شدگان ایجاد کرده است.
وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی تأمین اجتماعی در ورامین خاطرنشان کرد: با وجود آن که در چارت سازمانی این اداره، ۷۵ نیرو پیش‌بینی شده ولی در حال حاضر ۵۲ نفر در اداره تأمین اجاماعی به ۴۳ هزار بیمه شده اصلی و ۷۱ هزار بیمه شده تبعی خدمات ارائه می‌کنند.
رئیس تأمین اجتماعی ورامین تعداد مستمری بگیران این شهرستان را بالغ بر ۱۴ هزار نفر اعلام کرد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha