به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند افزود: از طریق این سامانه شهروندانی که به هر طریق امکان تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ را ندارند،
معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه سامانه ۱۱۰ صرفاً برای فوریتهای پلیسی راه اندازی شده است، عنوان داشت: در حالی که این سامانه برای فوریت های پلیسی طراحی و پیش بینی شده است و انجام تماسهای غیر ضروری با این سامانه موجب نقصان در انجام ماموریتهای ۱۱۰ پلیس است.
سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه روزانه بین ۴۳ تا ۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس پایتخت گرفته میشود، افزود: تقاضای ما از مردم و شهروندان این است که صرفاً فوریتهای پلیسی خود را از قبیل سرقت، تصادفات راهنمایی و رانندگی با این سامانه در میان بگذارند.
نظر شما