فعالیت مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور در استان مرکزی آغاز شد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: فعالیت مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور از امروز (پنجشنبه) سی‌ام تیرماه به صورت رسمی در این استان آغاز شد.

«فرزاد مخلص الائمه» روز پنجشنبه با حضور در مرکز سامد «سامانه ارتباطات مردم و دولت» استان مرکزی در جمع خبرنگاران، افزود: یک هزار نفر شامل ۴۰۰ نفر روز پنجشنبه، ۵۰۰ نفر روز جمعه، ۳۰۰ نفر روز شنبه و ۲۵۰ نفر روز یکشنبه هفته آینده برای دریافت نظرات، نامه ها و درخواست‌های مردمی در این مرکز مستقر هستند.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند به صورت حضوری، تماس با شماره ۱۱۱ و یا سامانه ۱۱۱.IR درخواست‌ها و نظرات خود را با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در میان بگذارند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم در حوزه‌های مختلف برای درک و فهم هرچه بهتر درخواست‌های مردم برای افراد حاضر در مرکز ارتباطات ریاست جمهوری در این استان ارائه شده و درخواست‌های مردم به صورت کارشناسی شده دریافت، طبقه‌بندی و پس از سفر پیگیری می‌شود.

مخلص الائمه گفت: ۲۹ مرکز برای استقرار میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف تولیدی، کشاورزی و صنعتی در استان مرکزی پیش‌بینی شده و مردم می‌توانند از این طریق نیز خواسته‌های خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: شهروندان در شهرستان‌های استان مرکزی نیز می‌توانند علاوه بر تماس با سامانه ۱۱۱ و آدرس اینترنتی ۱۱۱.IR با حضور در فرمانداری‌ها درخواست‌ها و نظرات خود را به فرمانداران تحویل دهند.

رئیس جمهور در بیست و نهمین سفر استانی خود روز جمعه ۳۱ تیرماه جاری به استان مرکزی سفر می‌کند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت از قطب های مهم صنعتی و کشاورزی کشور است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha