استاندار: کیف سرمایه گذاری برای ۳۸ رشته در هرمزگان آماده شده است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان از آماده شدن کیف سرمایه گذاری برای ۳۸ رشته در استان خبر داد و گفت: در این کیف ها مجوزها و میزان اعتبارات و تسهیلات تخصیصی دیده شده و سرمایه گذار می‌تواند با در اختیار داشتن این کیف برای سرمایه گذاری در استان تصمیم گیری کند.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی چهارشنبه شب در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی هرمزگان که با دستور کارهای" بررسی مسائل مالیاتی، بررسی مشکلات حوزه معادن، برگزاری نمایشگاه های فصلی حوزه صنایع دستی و گردشگری استان " برگزار شد، افزود: این کیف سرمایه گذاری در کشور بی نظیر است و بخش خصوصی اتاق بازرگانی استان برای بهره مندی از آن در اولویت قرار دارند تا نظرات تخصصی‌شان نیز در این کیف‌ها لحاظ شود.

وی ادامه داد: هرمزگان ظرفیت های بسیاری در بخش های مختلف از جمله گردشگری، صنعت ، تجارت، صیادی، صنایع دستی ، بنادر و دریانوردی و دیگر بخش ها دارد که باید با رفع موانع سرمایه گذاری، سرمایه گذاران را به سمت این بخش ها سوق دهیم.

دوستی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات بخش خصوصی در هرمزگان مصمم هستیم، اظهار داشت: برخی از مشکلات بخش خصوصی از جمله در حوزه مالیات باید در سطح کشور مطرح و از طریق مسئولان مرتبط پیگیری و برای رفع آن تلاش کرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری، استان ظرفیت بسیار خوبی دارد و برای سرمایه‌گذاران مشوق‌های تسهیلاتی و صدور مجوزها را درنظر گرفته ایم .

وی با تاکید بر تعامل بیشتر اعضا به ویژه در طرح های پیشنهادی ، تصریح کرد: در حوزه ارایه ایده و جذب سرمایه گذار نیز باید طرح ها مطابق با واقعیت‌ها ارائه شوند و طرح های قابل اجرا در چند مرحله قابل بهره برداری می تواند ما را به نتیجه مطلوبی برساند.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: در سفر رییس جمهوری به استان خوشبختانه تسهیلات بسیار خوبی اخذ شد که می‌توانیم در حوزه های مختلف در اختیار بخش خصوصی بویژه سرمایه گذاران گردشگری قرار دهیم تا این حوزه در استان متحول شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha