۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۰:۰۵
کد خبرنگار: 1827
کد خبر: 84828466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه در رفسنجان آغاز به کار کرد

کرمان- ایرنا- پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه با حضور شرکت کنندگانی از ایران و ۱۴ کشور جهان در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان آغاز به کار کرد و طی سه روز آینده شرکت کنندگان در ۴ بخش مجریان صحنه، خوانندگان صحنه، استمداد کمدی و تقلید صدا به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در آئین افتتاحیه این رویداد بین المللی در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان بیان کرد: اساس این جشنواره گفت وگو است و حوزه فرهنگ و هنرمان نیز حوزه گفتمان است.

ایمان محمدآبادی اظهار کرد: آنچه که به آن می بالیم فرهنگ و هنر اصیل ایران اسلامی است که دارای ارزشمندی والایی است و در این گفتمان های فرهنگی و هنری می توان به یک تعالی فرهنگی رسید.

وی تصریح کرد: این جشنواره بین المللی پنجمین دوره است که دبیرخانه دائمی آن در رفسنجان مستقر شده است.

پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه در رفسنجان آغاز به کار کرد

محمدآبادی گفت: رفسنجان با وجود ظرفیت مس، پسته و شخصیت های سیاسی و انقلابی من جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی به نام های دیگر نیز مزین است؛ رفسنجان شهر کتابخوان ها است، رفسنجان بالاتر از میانگین استان کرمان، سرانه مطالعه دارد و اشخاص در این شهرستان فرهیختگانی هستند که با کتاب گفت وگو می کنند.

صمد قربان نژاد دبیر و طراح این جشنواره هم اظهار کرد: در این جشنواره ۶۷ شرکت کننده از ۳۱ استان ایران و نیز ۱۴ شرکت کننده از ۱۴ کشور جهان حضور داشته و در چهار بخش به رقابت و تبادل اندیشه و فرهنگ خواهند پرداخت.

وی افزود: بهترین دستاورد این جشنواره پیدا کردن دوستانی از جنس علم، فرهنگ و هنر است.

در بخش رقابتی ۲ اجرا در بوستان‌های رفسنجان و یک اجرا در شهر سرچشمه طی سه روز از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه برگزار خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های مهم این جشنواره اجرای بخش ویژه شهید سلیمانی است که با موضوع مقاومت اجرا خواهد شد تا بتواند موضوع مقاومت را به مخاطبان و مردم تفهیم کند.

این جشنواره بین المللی در ۴ بخش مجریان صحنه، خوانندگان صحنه، استمداد کمدی و تقلید صدا برگزار خواهد شد که در ۲۹ تیرماه جاری در تالار خیام دانشگاه ولیعصر رفسنجان افتتاح شد و اختتامیه آن در ۳۱ تیرماه خواهد بود.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha