۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۰:۲۱
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84828463
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه الیگودرز: نماز جمعه متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: نماز جمعه متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست بلکه برای عموم مردم از هر قشری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام مهدی سرلک روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی افزود: نماز جمعه تریبون نظام اسلامی، دفاع از ارزش های دینی و معنوی و بیان مطالبات به حق مردم بوده و خیلی از پیشرفت ها و پیگیری‌ها برای انجام امور مرهون نماز جمعه است و چنانچه برخی از مطالبات در نماز جمعه مطرح نمی شد به سرانجام نمی رسید.

وی با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه جهاد تبیین است تصریح کرد: بیش از ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه هر هفته در سراسر کشور فعال است و نماز جمعه فضایی برای دیدار مردم با مسوولان محسوب می شود.

سرلک ادامه داد: امروز جنگ روانی، شناختی و اقتصادی بوده و نوک پیکان این حمله اعتقاد و ایمان مردم است، بنابراین برای دفاع به قرارگاه نیاز داریم که نماز جمعه یکی از سالم ترین و بهترین این قرارگاهها است.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه در همه محورها برنامه ریزی دارد بیان کرد: مسوولان، مدیران و کارگزاران باید در خط مقدم نماز جمعه باشند چراکه حضور آنها باعث خوشحالی مردم می شود و برپایی میز خدمت، نمایشگاه، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، نشست تخصصی با اصحاب رسانه، راه اندازی مهد آدینه، برگزاری اردوی فرهنگی ویژه اعضای ستاد، مسابقات ورزشی و فرهنگی، پیاده روی خانوادگی، تکثیر و گسترش احادیث ائمه (ع) و وصیت نامه شهدا را به طور معمول انجام می دهد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha