۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۵۰
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84828408
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رییس اتاق بازرگانی: جذب سرمایه گذاران در ایلام نیازمند ارائه مشوق های ویژه است

ایلام - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی ایلام گفت: حمایت از سرمایه گذاری در حوزه تولید برای رونق اشتغال و توسعه استان باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شعبان فروتن عصر چهارشنبه در نشست شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی استان افزود: امروز برای اینکه تولید رونق گیرد باید مشوق های خاصی برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود.

وی افزود: سرمایه گذاران باید معافیت های خاصی برای تقویت آنها در بخش های مالیاتی، تامین اجتماعی و سایر بخش ها برای آنان در نظر گرفته شود.

رییس اتاق بازرگانی ایلام با بیان اینکه بدون سرمایه گذاری نمی توان تولید را به جایگاهی که مدنظر است رساند، یادآور شد: استان ایلام در بخش های مختلف نفت و گاز ، کشاورزی ، صنعت و معدن ، بازرگانی ، میراث‌ فرهنگی و مرز بین المللی دارای مزیت های بسیار مهمی است و سرمایه‌گذاری در این بخش ها می تواند فرصت مطلوبی را فراروی اقتصاد منطقه ایجاد کند.

فروتن با تاکید بر این نکته که بخش خصوصی استان ایلام از هرگونه فعالیت سرمایه‌گذاری در بخش تولید حمایت می‌کند، یادآور شد: امیدوارم با همکاری و همراهی فعالان بخش خصوصی و دولتی شاهد تحول و جهش اقتصادی در استان باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha