۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۲۷
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 84828319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار اصفهان: فرمانداران از دیدگاه نخبگان در مدیریت شهرستان‌ها بهره گیرند

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: فرمانداران در این استان برای توسعه و حل مشکلات فعلی بیش از گذشته از دیدگاه‌های نخبگان و کارشناسان محلی آن خطه استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، سید رضا مرتضوی روز چهارشنبه در نشست با فرمانداران استان اصفهان در محل اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم افزود: در این زمینه نیاز است جلساتی برگزار شود و گفت وگوی رودر رو و اخذ دیدگاه‌ها می‌تواند بسیاری از راهکارهای مفید را پیش روی مدیران مناطق قرار دهد. 

وی ادامه داد: از سوی دیگر جلساتی با ائمه جمعه و جماعات و دیگر معتمدان می‌تواند مفید باشد.

استاندار با بیان اینکه دشمنان به دنبال کم جلوه دادن دستاوردهای نظام هستند، خاطرنشان کرد: آنان با استفاده از رسانه‌های مجازی و ماهواره‌ای سعی می‌کنند کارهای خوبی که در چند دهه گذشته پس از انقلاب انجام شده ضعیف جلوه و نظام کنونی را ناتوان نشان دهند. 

مرتضوی ادامه داد: بنابراین لازم است که جهاد تبیین به طور فراگیر در شهرستان‌های استان به این دشمن ستیزی دشمنان پایان داده و بتواند اطلاعات و اخبار درست را در اختیار مردم قرار دهد. 

وی همچنین با اشاره به نزدیکی ماه‌های محرم و صفر اضافه کرد: در این زمینه باید جلساتی با روسای هیات‌های مذهبی برگزار شود زیرا حکومت اسلامی حکومتی برگرفته از محرم و صفر است و بی‌شک توان مردمی پشتیبان آن خواهد بود. 

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که دشمن سرمایه اجتماعی نظام را دستخوش تحول و ضعف قرار دهد بنابراین باید خودمان کارهای مفید انجام شده را به اطلاع مخاطبان و مردم برسانیم. 

استاندار با تاکید بر نظارت بر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها اظهارداشت: این امر می‌تواند پروژه‌ها و طرح‌ها را به خوبی جلو برد و سرعت اجرای آن‌ها را بیش از گذشته افزایش دهد. 

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه فرمانداران نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها هستند گفت: بنابراین باید منویات و تصمیماتی که در سطح کلان کشور و در دولت برنامه‌ریزی و تبیین می‌شود به خوبی در مناطق اجرایی شود برای مثال در حوزه مسکن و بازآفرینی شهری همانطور که در استان جلسات مستمر برگزار می‌ کنیم نیاز است که در شهرستان‌ها نیز پیگیری لازم مد نظر قرار گیرد. 

به گزارش ایرنا، نشست فرمانداران شهرستان‌های استان با استاندار اصفهان و معاونان وی عصر چهارشنبه در سالن جلسات اردوگاه شهید بهشتی باغ ابریشم از توابع شهرستان فلاورجان برگزار شد. 

در این جلسه فرمانداران برخی نکات، دغدغه‌ها و مشکلات و توانمندی‌های شهرستان‌های خود را بیان و در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های مختلف سخنانی ایراد کردند. 

استان اصفهان ۲۸ شهرستان و افزون بر ۵ میلیون نفر جمعیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha